4 هزار دانش‌آموز در سومین دوره جشنواره ابن‌سینا شرکت می‌کنند

تهران (پانا) - سومین دوره جشنواره ابن‌سینا با حضور حدود چهار هزار دانش‌آموز اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۲۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
4 هزار دانش‌آموز در سومین دوره جشنواره ابن‌سینا شرکت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی جشنواره ابن‌سینا، سومین دوره جشنواره ابن سینا با حمایت وزارت آموزش و پرورش، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانشگاه صنعتی شریف، سازمان فناوری اطلاعات، فدراسیون جهانی مخترعین و سازمان ها و نهاد های علمی و رسانه ای دیگر 12 و 13 و 14 اردیبهشت 1397 در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد .

جشنواره ابن سینا پس از برگزاری موفق و حضور 3879 دانش آموز از 423 مدرسه و از 25 استان و حمایت 98 مرکز علمی و رسانه ای در دومین دوره سومین دوره این جشنواره را در دستور کار خود قرار داده است .

این رویداد علمی در این دوره با استقبال بیشتر دانش‌آموزی و با حضور حدود چهار هزار دانش‌آموز ممتاز سراسر کشور همچنین مدارس، پژوهشسراها و مراکز آموزشی و پژوهشی است .

علاوه بر برگزاری این جشنواره، ستاد اجرایی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس و شبکه کارآفرینی expo.ebnesinafestival.com کشور در نظر دارد نمایشگاه جانبی جشنواره را با عنوان «اولین نمایشگاه تخصصی مدرسه هزاره سوم» با محوریت حضور تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات کمک آموزشی، تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی و پژوهشی، اسباب بازی و سرگرمی، انتشارات آموزشی، نرم افزار های آموزشی، موسسات آموزشی و پژوهشی، لوازم التحریر و مبلمان مدارس و تجهیزات اداری برگزار کند .

وجود برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی که در بخش های جانبی این جشنواره در نظر گرفته شده فرصتی مناسبی است برای جمعیت دانش‌آموزی تا از بستر تخصصی موجود در حوزه‌های مرتبط با نیازهای دانش‌آموزی بهره‌مند شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار