روزشمار هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی اعلام شد

تبریز(پانا) - بمناسبت سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی روزشماربرنامه های این هفته آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

کد مطلب: ۸۰۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی اعلام شد

اباذر جعفری با تبریک سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر ضمن تشریح روز شمار این هفته در استان گفت: برنامه های این ایام از 8 اسفند ماه با عنوان روز امور تربیتی و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان رجائی و باهنر و شهدای امور تربیتی با تجلیل از پیشتازان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت و پیشکسوتان امور تربیتی آغاز می شود.
رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان افزود: بزرگداشت تربیت اسلامی- رشد و پویایی علمی و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی با محوریت ساحت تربیت علمی و فناوری در نهم اسفند ماه و همچنین تبیین ارزش های علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت ساحت تربیت اقتصاد حرفه ای، اقتصاد مقاوتی و تولید و اشتغال در دهم اسفند برگزار می شود.
وی چهارمین روز از این هفته را ترویج بصیرت دینی- انقلابی، تبیین و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرده و گفت: این مهم با محوریت ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی در 11 اسفند ماه نام گذاری شده است.
جعفری افزود: 12 اسفند ماه تبیین و ترویج بهداشت و سلامت جسمی و روانی با محوریت ساحت تربیت زیستی و بدنی و همچنین 13 اسفند ماه ترویج فرهنگ و تربیت اسلامی- ایرانی در قالب هنر و رسانه از منظر ساحت هنری و زیباشناختی نام نهاده شده است.
وی در پایان 14 اسفند را روز ترویج تربیت اصیل اسلامی بر مبنای قرآن، عترت و تبیین نقش الگویی حضرت فاطمه زهرا علیهما السلام اعلام کرد و گفت: برنامه های آخرین روز با محوریت ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی انجام می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار