مدیرکل پشتیبانی آموزش و پرورش: مدارس از چرخه اسکان نوروزی حذف نمی‌شوند

کریمی‌فر: افزایش تعرفه اسکان برای فرهنگیان صحت ندارد

تهران (پانا) -  مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند خدمات رسانی در نوروز 97 برای فرهنگیان از چگونگی فعالیت این مراکز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل پشتیبانی آموزش و پرورش: مدارس از چرخه اسکان نوروزی حذف نمی‌شوند

گودرز کریمی‌فر در گفت‌وگو با پانا درباره خبری که مبنی بر حذف مدارس در اسکان نوروزی مطرح شده است عنوان کرد: امسال برای نوروز 97 آماده‌سازی صد هزار کلاس درس را در دستور کار قرار دادیم و برای ارائه خدمات بهتر کیفیت بخشی در اولویت قرار گرفته است بر همین اساس کلاس‌های گروه «ج» که از امکانات کمتری برخوردار بودند حذف شدند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم اولویت اصلی در اسکان نوروزی با فرهنگیان بوده است در صورتی‌که فضای خالی در مراکز اسکان داشته باشیم سایر مشاغل دولتی و پس از آن مشاغل آزاد امکان بهره‌مندی از مراکز اسکان را دارند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به جمعیت 5 میلیونی فرهنگیان که در سفرهای نوروزی شرکت می‌کنند حذف مدارس از فرایند اسکان امکان‌پذیر نیست و هرگز تصمیم‌گیری برای حذف مدارس نشده است بلکه اسکان فرهنگیان در اولویت قرار دارد.

وی با تأکید بر ارتقای کیفیت مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز 97 یادآور شد: با روسای تعاون و پشتیبانی همچنین با معاونان توسعه و پشتیبانی جلساتی برگزار کردیم تا کیفیت مراکز برای فرهنگیان در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

کریمی‌فر درباره افزایش تعرفه مراکز اسکان برای فرهنگیان گفت:‌این افزاش شامل حال فرهنگیان نیست و برای اسکان سایر گروه‌ها افزایش 10 درصدی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار