تیم‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان به حالت آماده‌باش در آمدند

بوشهر ( پانا ) معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به پیش بینی بارندگی شدید در استان گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات در جاری شدن سیل، تیم‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به حالت آماده‌باش درآمدند.

کد مطلب: ۸۰۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان به حالت آماده‌باش در آمدند


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر مهرداد ستوده در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه و تاکید بر استفاده از فرصت مسئولیت در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اظهار داشت: نظم و ترتیب در برنامه‌های مدیران باید مورد توجه باشد چراکه این مهم نقش تاثیرگذاری در دست یابی به اهداف مورد نظر دارد.

وی، با تاکید بر توجه به برنامه محوری مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی ضمن داشتن نقشه راه باید برنامه محور باشند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر و تحت تاثیر قرار گرفتن مناطق مختلف استان بیان کرد: برای کاهش آسیب‌ها در صورت شدت بارش باران و جاری شدن سیل باید ظرفیت همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها در نقاط بحران خیز مستقر شود.

ستوده با تاکید بر تصمیمات برای اطلاع رسانی در مواقع بحرانی تصریح کرد: مدیریت بحران استان، قبل از بروز وقایع، اطلاع رسانی کند و فرمانداران نیز با هماهنگی مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب‌ها برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

وی، از آماده باش دستگاه‌های مختلف برای جلوگیری از آسیب‌‌ها در استان خبرداد و افزود: با توجه به پیش بینی بارش شدید باران و وزش باد شدید باید برای جلوگیری از بروز مشکلات، تیم‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ضمن برخورداری از آمادگی بالای عملیاتی، آماده باش باشند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر استقرار امکانات و تجهیزات مورد نیاز در نقاط بحرانی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به مواج شدن خلیج فارس و وزش باد شدید، از تردد شناورها به خلیج فارس جلوگیری شود و اداره کل بنادر و دریانوردی و شیلات استان بوشهر برای حفاظت از شناورها پیش بینی‌های لازم را انجام دهند.

ستوده با تاکید بر پاکسازی دهانه پل‌ها، سیل‌بندها و آب‌روها گفت: در ایام بارندگی و وزش باد ضمن لغو مرخصی‌ها کارکنان و مدیران، تیم‌های عملیاتی آبرسانی در نقاط مختلف بحرانی مستقر شود.

وی بیان کرد: در این مواقع اورژانس و تیم‌های امدادی هوایی، جاده‌ای و دریایی در مناطق مورد توجه استقرار داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار