یادواره شهدای غواص در ناحیه 7 مشهد برگزار شد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد گفت: یادواره شهداء به نوعی تداوم راه شهداء است

کد مطلب: ۸۰۱۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای غواص در ناحیه 7 مشهد برگزار شد

یادواره شهدای غواص با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی سپاه امام رضا(ع)، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و خانواده معظم شهداء در تالار امام علی (ع) دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غواص گفت: امنیت امروز مرهون خون پاک شهداء است و امید است با برگزاری این یادواره ها توانسته باشیم گامی کوچک در زنده نگهداشتن ارزش های ایثار وشهادت برداریم.

" محمد رضا کمالی"با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره ی شهداء و روایتگری ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر ضرورت برگزاری یادواره ها تاکید و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا ، اهداف نظام و انقلاب را یادآوری و موجب تداوم راه شهدا می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدای غواص (شهید محمد فرهادی فر و شهیدان احمد و محمود آقا جانی ) خاطر نشان کرد: خانواده شهدا ،حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند و اسوه های صبر و استقامت هستند که این صبر و پایداری آن ها بی نظیر است .

شایان ذکر است در این مراسم حضور پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده همراه با مراسم دمام زنی ، حال و هوای معنوی خاصی به این یادواره بخشید و تمامی مسئولین و مدعوین پیکر پاک شهید گمنام را تشییع و به آن ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار