امام جمعه فردوس:

فردوس وباغستان باردیگر میزبان دو کبوترخونین بال خواهند بود+ سین کامل برنامه ها

فردوس (پانا)_شهرستان فردوس و باغستان سفلی این شهرستان از امروز عصرمیزبان دو شهید گمنام در مزار شهدای بهشت اکبر فردوس خواهند بود.

کد مطلب: ۸۰۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فردوس وباغستان باردیگر میزبان دو کبوترخونین بال خواهند بود+ سین کامل برنامه ها

شهرستان فردوس و باغستان سفلی این شهرستان از امروز عصرمیزبان دو شهید گمنام در مزار شهدای بهشت اکبر فردوس خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه گفت: خدا سپاس گذاریم که هرچند صباحی شاهد تشییع جنازه تعدادی از کبوتران خونین بال در دفاع مقدس در شهرمان هستیم و سالروز شهدات حضرت زهرا مردم شهید پرور فردوس اسلامیه و باغستان استقبال می کنند و باردیگر عط رشهادت درشهرمان پیچیده و یاد خاطره ی مقاومت عزتمندانه شهدا در دوران دفاع مقدس برای ما زنده میگردد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر حضور شهدا در منطقه گفت: حضور شهدای گمنام درهر شهری خاطره جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را در اذهان جوانان زنده می کند و در تصمیم سازی جوانان برای ادامه راه شهدا بسیار موثر است.

امام جمعه فردوس در ادامه با اشاره به زمان و مکان برنامه های ورود دو پیکر مطهر شهدا گفت: باتوجه به ورود دو پیکر شهید مطهردر روز دوشنبه هر کدام از این پیکرها برای وداع به مکان های مختلف شهرستان خواهند رفت تا همه مردم ازحضور معنوی شهدا بهره مند شوند.

وی ادامه داد: تیم اول حامل پیکر مطهر شهید ساعت 16:30 در محل گلزار شهدای گمنام مورد استقابل قرارمیگیرند و پس از آن در مساجد جواد الائمه , دانشگاه پیرا پزشکی, مسجد حضرت فاطمه زهرا , هیئت امام حسن مجتبی برای وداع شهدا اعزام خواهند شد همچنین ساعت 21 شب در محل هیئت فاطمیه مراسم روضه خوانی انجام و پس از آن به دانشگاه فنی و مهندسی فردوس منتقل می شوند.

بابایی همچنین در خصوص تیم دوم حامل پیکر شهید نیز گفت: این تیم نیز برای وداع مردم با شهدای گمنام در محل هیئت باغستان سفلی, مسجد جامع اسلامیه] مسجد حضرت فاطمه در شهرک بهارستان هیئت رزمندگان و هیئت فاطمیه نیزحضورخواهند یافت.

امام جمعه فردوس در خصوص برنامه های روز سه شنبه نیز گفت: سه شنبه نیز از ساعت 8 صبح در محل معراج شهدا مراسم نماز بربدن مطهر شهدا آغاز و ساعت 9 صبح نیز مراسم استقبال از شهدا و خاکسپاری درمحل باغستان علیا انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار