مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران

دومین طرح گردشگری دانش‌آموزی در مازندران آغاز شد

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران از آغاز طرح گردشگری تشکیلات دانش‌آموزی با محوریت بازدید از مراکز شعب سازمان تأمین اجتماعی در مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین طرح گردشگری دانش‌آموزی در مازندران آغاز شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، علی‌اصغر قیصری گفت: مرحله اول دومین طرح گردشگری دانش‌آموزی با حضور اعضای پیشتاز مازندران که از پایه تحصیلی نهم تا یازدهم هستند، در گروه‌های بیست و چهل نفره از بیست و هفتم بهمن آغاز شده و تا سی بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.

او افزود: از مازندران پنج گروه ۲۰ نفره و ۲۰ گروه ۴۰ نفره در دو‌مرحله از شعب تأمین اجتماعی بازدیبد خواهند کرد که مرحله دوم نیز از هشتم تا چهاردهم اسفندماه صورت خواهد گرفت.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران گفت: در طی این بازدید‌ها، رؤسای شعبه‌هایی که در این طرح با سازمان دانش‌آموزی همکاری دارند و شعبه‌های آن‌ها مورد بازدید اعضای پیشتاز ما قرار می‌گیرد، خلاصه‌ای از تاریخچه و اهداف و اقدامات بیمه تأمین اجتماعی را برای دانش‌آموزان شرح می‌دهند و پس از آن دانش‌آموزان با حضور در بخش‌های مختلف شعبه، با روند کار آشنا شدند.

قیصری با اشاره به اهدای بسته‌های فرهنگی به بازدیدکنندگان از سوی شعب تأمین اجتماعی گفت: مسابقه فرهنگی از محتوای بازدیبد در دو رشته نقاشی و دلنوشته نیز برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: تمام سعی ما این است تا دانش‌آموزان به عنوان سفیران آگاه از ضرورت اهمیت بیمه، دانش خود را به خانواده و جامعه انتقال دهند و به این ترتیب آگاهی جمعی نسبت به این مسئله افزایش داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار