قول مساعد وزیر بهداشت جهت رفع مشکلات شهرستان ورامین

ورامین (پانا) - سومین نشست مشترک ننماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت با هدف بررسی آخرین وضعیت بهداشت و درمان منطقه برگزار شد

کد مطلب: ۸۰۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
قول مساعد وزیر بهداشت جهت رفع مشکلات شهرستان ورامین

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سومین نشست مشترک نقوی حسینی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت با هدف بررسی آخرین وضعیت بهداشت و درمان منطقه برگزار شد ودر این دیداروزیر بهداشت با توجه به نیاز بسیار بالای مردم این منطقه به موضوع بهداشت و درمان، دستور پیگیری هرچه سریعتر را صادر کرد .

نقوی در ادامه این نشست به مجتمع عالی سلامت ورامین به عنوان تنها مرکز آموزش عالی بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این مرکز با ضعف مدیریت مستمر روبروست که در شرایط فعلی نیازمند مدیری ثابت است که توانایی اداره این مجموعه را داشته باشدو همچنین با توجه به عدم داشتن نیروی انسانی ثابت، مقتضی است دستور ایجاد چارت سازمانی متمرکز را صادر کرده که این مجتمع آموزشی به دانشگاه تبدیل شود .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به روند پیشرفت بیمارستان قرچک اشاره کرد و افزود: خوشبختانه هشتاد درصد این بیمارستان تجهیز شده است و با توجه به نیاز جدی این شهرستان به تخت بیمارستانی ونیروی متخصص انسانی در چارت سازمانی این بیمارستان لحاظ شده و بیست درصد مابقی نیز با سرعت بیشتری تکمیل و قابل بهره برداری میگردد .

نقوی به روند ساخت مرکز بهداشت و درمان جوادآباد اشاره نیزکرد که مدتهاست به کندی پیش میرود و با توجه به این نکته جوادآباد بزرگترین بخش در استان تهران میباشدو گفت ، تسریع ساخت این پروژه اهمیت بالایی دارد .

وی همچنین به موضوع بیمارستان جایگزین بیمارستان مفتح اشاره کرد و افزود : پیگیری های اولیه در خصوص برنامه و بودجه ساخت این بیمارستان انجام شده که تسریع در اجرای این پروژه نیازمند عنایت و توجه ویژه میباشد .

در ادامه نقوی با اشاره به افزایش جمعیت و احداث پایگاههای اورژانس در منطقه گفت :مشکل کمبود آمبولانس مجهز به شدت احساس میشود که تخصیص حداقل دو دستگاه آمبولانس به هر سه شهرستان الزامیست .

نماینده مردم در این نشست به مشکل عدم وجود نیروهای متخصص در مراکز سی تی اسکن و ام آر آی اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز مردم به این امر جذب نیروهای متخصص در رشته های فوق الذکر و بخش های جراحی، قلب، اعصاب و روان و اورولوژی را در اولویت قرار دارد .

نقوی به ضرورت تسریع در ساخت بیمارستان دانشگاه آزاد پیشوا اشاره و تاکید کرد: در یک پروسه زمانبندی شده ساخت این بیمارستان در اولویت قرار گیردو شهرستان پیشوا حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار