11 نمایش به بخش مسابقه نمایشنامه خوانی راه پیدا کرد

خبرگزاری پانا: هیئت انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه خوانی 4 نمایش را در بخش تالیفات دانشجویی و 7 نمایش را برای بخش آثار استاد ناظرزاده کرمانی معرفی کرد.

کد مطلب: ۷۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، هیات انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه خوانی متشکل از مهدی حاجیان، حسن علیکرمی و عابس خلقی پس از بررسی آثار رسیده در این بخش 4 نمایش از تالیفات دانشجویی را برای نمایشنامه خوانی در ایام جشنواره پذیرفتند.

در این بخش نمایشنامه های "آن سال ها" نوشته پوریا کاکاوند با کارگردانی شیما ستوده از سوره ، "نوار زرد" نوشته امیر حسین بابایی از سینما تئاتر، "ساعات انتقام" نوشته حمزه علی محمدی با کارگردانی حمید رضا سلیمی و نمایش "معصومه" نوشته سعید نیکورزم با کارگردانی نعیم صدری از عتر و معماری خوانده می شوند.

در بخش نمایشنامه خوانی آثار استاد ناظرزاده کرمانی نیز نمایشنامه های "تبار نیرومند" ، "ناخوانده"، "پنجره ای بر بادها" ،" گوریل پشمالو" ،" کنار شیر آتش نشانی" ،"آن مرد که به سگ مبدل گردید" و "زندگی رویاست" با گارگردانی بابک رفاهی ، باقرسروش و حمید رضا شکاری، محسن روشنی ، مونا سهامیان، داریوش حق دوست،فرزانه محمدی ومسعود خانی فیجانی خوانده می شود.

گروه های نمایشی از دانشگاه های هنر و معماری ، هنرهای زیبا، پیام نور پاکدشت، خواجه نصیرالدین طوسی و سینما تئاتر در این بخش شرکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار