جانشین فرماندهی سپاه عاشورا: دشمن تلاش دارد اعتماد به مسئولین ورهبری را از ما بگیرد

تبریز (پانا)- جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: تلاش دشمن این است که عزت و اعتماد دینی و قلبی و اعتماد به مسئولین و رهبری را از ما بگیرد.

کد مطلب: ۷۱۰۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

سردار اصغر عباسقلی زاده در یادواره شهدای دبیرستان ماندگار فردوسی تبریز از انقلاب اسلامی تا مدافعین حرم خطاب به دانش آموزان گفت: اکنون که شما دانش آموزان در این مکان برای رشد معنوی خودتان تلاش می کنید ۱۰۸ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با بیان این که شهدا پرورش یافته مساجد و مدارس هستند، افزود: قطعا شهدا در این مراسم معنوی حضور دارند و انتظار دارند تا ادامه دهنده راه آنان باشید.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: اگر تصاویر و فیلم های انقلاب را نگاه کنید می بینید چگونه برای دفاع از انقلاب جان خود را از دست داده اند.

عباسقلی زاده اضافه کرد: شهید بیضایی آموزش یافته این مدرسه بود و اگر شهدای این مدرسه زنده بودند اکنون از شهدا حرم بودند و در زیر لوای رهبر انقلاب بودند.

وی با بیان این که انقلاب با سختی به دست آمده و هزاران شهید برای به دست اوردن آن داده ایم، تصریح کرد: اعتقاد قلبی ما به عنوان یک شیعه این است که دنیا ماندگار نیست و باید برای آخرت که ماندگار است تلاس کنیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن به خصوص تبلیغ در خصوص ناکارامدی نظام گفت: اگر فریب دشمن در فضاهای مجازی نسبت به انقلاب و اعتقادات را بخوریم هم در این دنیا و هم در آخرت به مشکل برمی خوریم.

عباسقلیزاده با بیان این که دستاوردها علمی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اضافه کرد: تلاش دشمن این است که عزت و اعتماد دینی و قلبی و اعتماد به مسئولین ورهبری را از ما بگیرد و از وقتی منافع آنان در این کشور از بین رفت کینه بستند و اگر در صحنه ها مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنیم دشمن شاد و موفق می شود.

وی افزود: در طول تاریخ همیشه حق و باطل رو در روی هم بوده است و اینجاست که امتحان به وجود می آید که آیا یزیدی هستیم یا حسینی و در انقلاب مشخص شد که ما حسینی هستیم وپیروزی ما مدیون وحدت و خون شهیدان و خانواده آنان و مدیون هدایت مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که اگر ما انقلاب کردم به تاسی از آیات قرانی است و این باعث ماندگاری و تداوم انقلاب است، اظهار کرد: انتظار داریم شما دانش آموزان ضمن باورهای دینی و ایمان باید به درسها و محتویات آن توجه کنید تا اندیشه های نو داشته باشید برای این که آینده مملکت در دست شماست و باید اقتدا کنید به شهدا تا انقلاب تحویل صاحب اصلی آن داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار