افتتاحيه جشنواره نوجوان خوارزمي و کارگاه هدایت تحصیلی در گلبهار برگزار شد

سومين جلسه تجربه گرداني مديران متوسطه اول، مراسم افتتاحيه جشنواره خوارزمي و كارگاه هدايت تحصيلي با حضور خمّر مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه گلبهار برگزار شد

کد مطلب: ۷۰۶۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، سومين جلسه تجربه گرداني مديران متوسطه اول، مراسم افتتاحيه جشنواره خوارزمي و كارگاه هدايت تحصيلي در آموزشگاه كيهان يغمايي، با حضور خمّر مدیر اداره آموزش وپرورش گلبهار، حیرانی معاون آموزش، علوی كارشناس متوسطه اول، نجاتی مشاور تحصیلی، مدیران مدارس متوسطه اول و ناظرین جشنواره خوارزمی برگزارشد.

خمّر مدیر اداره موزش وپرورش منطقه گلبهار تصریح کرد: هر سازماني براي اينكه برنامه اي مدون براي آينده داشته باشد بايستي برنامه عملياتي هدفمندي را تدوين كند.

وی در ادامه افزود: ضمن تمركز بر فرايندهاي مديريتي شرايطي را بايد فراهم آورد تا تمامي عوامل مؤثردر مديريت مدرسه ضمن شناسايي ظرفيت ها و توانايي هاي داخلي (معلمان و دانش آموزان) در جهت رشد مديريتي منطقه گام بردارند.

در حاشیه مراسم، خمّردر پاسخ به سوال خبرنگار پانا که تجربه گردانی مدیران تاچه حد در پیشبرد اهداف آموزش و پپروش موثر است؟ افزود: با این برنامه ها مدیران با تجارب یکدیگر آشنا می شوند و نمونه برداری از برنامه ها و ایده های موفق قطعا به پیشرفت آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال بعدی خبرنگار که این گردهمایی ها در چه بازه زمانی لازم است تکرار شود اظهار داشت: هر سه ماه یکبار این گردهمایی ها را خواهیم داشت.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش گلبهاردر تشریح جشنواره خوارزمی و سطح توانمندی دانش آموزان تصریح کرد: این جشنواره باعث ایجاد خلاقیت و کشف استعداد دانش آموزان خواهد شد و با توانمندی که دانش آموزان این منطقه دارند قطعا این جشنواره نتایج خوبی را دربرخواهد داشت.

وی در پاسخ به آخرین سوال خبرنگار که هدایت تحصیلی که توسط مشاوران انجام می شود بنا به گفته برخی دانش آموزان معمولا با استعداد و علایق دانش آنان مغایرت دارد! آیا این صحت دارد؟ اینگونه پاسخ داد:شاید برای چند نفر این اتفاق بیوفتد اما بطور کلی این موضوع صحت ندارد،هرچند هدایت تحصیلی امسال مطمئنا با سال های گذشته تفاوت به سزایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار