برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در 100 آموزشگاه سطح استان

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان از برپایی نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در 100 آموزشگاه در سطح استان در دهه فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، سید مهدی سیادتی گفت: اين نمایشگاه های دانش آموزی با عنوان «مدرسه انقلاب» در 100 آموزشگاه دخترانه و پسرانه مقطع دوم متوسطه استان سمنان در دهه فجر امسال برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به تجربیات موفق دانش آموزان در برگزاری این نمایشگاه ها در سال های گذشته خاطرنشان کرد: جشنواره مدرسه انقلاب با هدف معرفی پیشرفت های انقلاب اسلامی به دانش آموزان و نوجوانان طراحی گردیده و امسال بحمدالله در 3500 آموزشگاه کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان همچنین با توجه به پیشرو بودن دانش آموزان استان سمنان در برگزاری این نمایشگاه ها که یکی از ارکان اصلی مردمی نمودن جشن های انقلاب اسلامی می باشد، یادآور شد: این مهم با همراهی هرچه بیشتر مسئولین و اولیاء دانش آموزان به نتایج مطلوب تر خواهد رسید.

سیادتی در تشریح جزئیات این جشنواره از ایجاد غرفه هایی به همراه روایت گری دانش آموزان با موضوعاتی از قبیل وابستگی های دوران طاغوت، نقش بزرگان و دانش آموزان شهر در پیروزی انقلاب اسلامی، جنبه های مختلف پیشرفت های انقلاب اسلامی و بخش ویژه نمایشگاه امسال با عنوان جهان بدون ترور خبر داد.

وي اضافه كرد: مجموعه همایش های جهان بدون ترور توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از آبان ماه سال جاری در حال برگزاری است که با هدف شناساندن جنبه‌های مختلف تروریسم از قبیل تروریسم دولتی، تروریسم سایبری، تروریسم اقتصادی و ... با سخنرانی فرماندهی محترم سپاه، نهم آبان ماه در تهران آغاز به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار