زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش در دبستان شهید حاتم الوندیان بیجار به صدا در آمد

همزمان با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش زنگ ویژه این هفته در آموزشگاه شهید حاتم الوندیان شهرستان بیجار نواخته شد.

کد مطلب: ۷۰۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بیجار، همزمان با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش (۲۴ تا ۳۰ دی ماه) زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونت فرمانداری و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بیجار در آموزشگاه شاهد شهید الوندیان نواخته شد.

در ابتدای این مراسم غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به اهمیت و جایگاه شورا در اسلام اشاره کرد و افزود: دین مبین اسلام به عنوان برترین و کامل ترین ادیان اهمیت زیادی برای شورا قائل بوده، تا جایی که یکی از سوره های قرآن کریم به نام شورا نامگذاری شده است.

وی افزود: قانون شوراهای آموزش و پرورش با هدف تمرکززدایی، بهره گیری از خردجمعی، ظرفیت ها و قابلیت های استانی و شهرستانی در جهت برنامه ریزی و ارتقاء فعالیت های آموزش و پرورش و همچنین توسعه همه جانبه مشارکت های مردمی نهادها و دستگاه های اجرایی در حصول و عملیاتی کردن اهداف نظام تعلیم و تربیت به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما ایجاد توسعه برای دانش آموزان است، اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی عهده دار بسیاری از مسائل نیست و در این راستا اعضای شورای آموزش و پرورش و شوراهای دانش آموزی بسترهای بزرگی برای توسعه دانش آموزان می باشند .

در ادامه زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش توسط معاونت فرمانداری نواخته شد.

گفتنی است: این مراسم با برنامه های فرهنگی از قبیل سرود همگانی دانش آموزان و قرائت شهر و دکلمه همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار