برنامه آموزشی - فرهنگی خادم به زودی بر روی آنتن تلویزیون خواهد رفت

بهارستان (پانا) - مدیر روابط عمومی و‌ مشاور رسانه ای برنامه خادم گفت:برنامه آموزشی_فرهنگی خادم که توسط هلال احمر در پانزده قسمت تولید شده است به زودی بر روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

کد مطلب: ۷۰۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای برنامه آموزشی_فرهنگی خادم(خانواده آماده در مخاطرات) در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های تهران گفت: برنامه خادم که کار مشترک علیرضا رضایی و نصرت میر عظیمی به عنوان کارگردان است، قرار است در پانزده قسمت مختلف به خانواده ها انواع خطر هایی که آن ها را تهدید می کنند از جمله خطر های سازه ای، غیر سازه ای و...معرفی و نحوه مقابله با آن ها را آموزش دهد و این برنامه را طوری تولید کردیم که تمام سنین را در برگیرد تا راندمان کار افزایش یابد.

نصرالهی ادامه داد: در بخش فرهنگ سازی بنده اطلاع دارم که به طور حرفه ای چند سالی است که در این عرصه کار می شود اما باید بگویم که فرهنگ سازی نیاز به پیش زمینه هایی دارد و بر اساس آن پیش زمینه ها جامعه باید روی آن مانور دهد و نهادینه کند، ما نیز در برنامه خادم ،همین برنامه را الگو خود قرار دادیم، متوجه شدیم جامعه نیاز به آموزش در برابر انواع خطرهایی که خانواده را تهدید می کند دارد، به همین علت شروع به ساخت برنامه مستند_آموزشی_فرهنگی خادم کردیم.
نصرالهی در خصوص کانال های پخش این برنامه گفت: اولویت پخش این برنامه آموزشی برای دوستان هلال احمری می باشد که این برنامه را تماشا کنند، آموزش ببینند و به صورت گروهی در قالب داوطلب به درب منازل شهروندان مراجعه و آموزش های لازم را به آن ها یاد دهند، اما این یک بخش کار است، خادم قرار است در شبکه های استانی نیز پخش شود و ما در حال رایزنی هستیم که در یک شبکه ملی نیز آن را پخش کنیم.

وی از سختی کار آموزشی سخن گفت و اظهار کرد: کار آموزشی به خصوص در این عرصه بسیار سخت است چرا که اولین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد بود و جان افراد به خطر خواهد افتاد، به همین دلیل عوامل پروژه خادم تمام سعی خود را کرده است تا یک برنامه آموزشی مطلوب را تولید و به خدمت شهروندان ارائه دهند‌.

نصرالهی از وجود و اهمیت قانون ماده ۲۸۰۰ در بحث ساختمان ها گفت و افزود: ما در یکی از آیتم های این برنامه به ماده ۲۸۰۰ در قانون شهرداری خواهیم پرداخت، این قانون می گوید اگر شخصی می خواهد خانه اجاره کند یا بخرد باید اطلاع داشته باشد که آیا این خانه ماده ۲۸۰۰ دارد یا نه، این بدین معنی است که اگر خانه ای دارای ماده ۲۸۰۰ باشد از انواع خطر ها از جمله زلزله و آتش سوزی ایمن خواهد بود.
وی در پایان متذکر شد:امیدوار هستم که این برنامه ملی و بزرگ بتواند در بحث حوادث طبیعی به مردم آموزش دهد که به هنگام همچین بلاهایی چگونه با آن ها روبه رو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار