بارش برف جاده های زنجان را لغزنده کرد

زنجان (پانا) - رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه به علت بارش برف جاده های استان لغزنده است، گفت:رعایت سرعت و فاصله طولی برای تردد در محور های مواصلاتی استان زنجان توصیه می شود.

کد مطلب: ۷۰۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار پانا، با بیان اینکه بارش برف محورهای مواصلاتی استان زنجان را لغزنده کرده است، ابراز کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی برای تردد در جاده های استان زنجان توصیه می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه محور مسدودی در استان زنجان وجود ندارد، عنوان کرد: تردد در جاده های استان زنجان به صورت روان در جریان است.

شیر محمدی با بیان اینکه در محور های کوهستانی استان زنجان مه مقطعی وجود دارد، افزود: مه گرفتگی باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در جاده های استان زنجان مخصوصاً محورهای کوهستانی الزامی است، بیان کرد: انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بتوانند از بروز خسارت های جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

شیر محمدی به وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار