رشد 31 درصدی آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان تهران

تهران (پانا) - تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی شهرستان‌های استان تهران 31 درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۷۰۱۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

حسین سنجری، عاون پژوهش برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این باره گفت: تولید محتوای الكترونیكی از تکنیک های مفید ، کاربری و روز آمد است که معلمان علاقمند با تلفیق معلومات تخصصی ، عمومی و دانش فناوریهای نوین، روشهای خلاقانه ای برای ارائه محتوا خلق می کنند.

وی افزود: این تکنیک ها که از جذابیت برای مخاطب برخورداراست ، بستر سازی مناسبی در جهت ایجاد انگیزه و آموزش در معلمان فراهم می کند.

سنجری با اشاره به اینکه در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی 9 هزار و 234 نفر از دانش آموزان و معلمان ثبت نام کردند، گفت: میزان استقبال شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل 31 درصد رشد داشته است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر تشکیل تیم های داوری در دوسطح منطقه و استان ، تصریح کرد: آثار همکاران و دانش آموزانی که از طریق سامانه رشد اقدام به ثبت نام نموده اند مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد.

سنجری در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت تعداد 155 اثر از برترینها در 5 محور درس افزارهای آموزشی ، نرم افزار های قرانی و پرورشی ، اجزاء آموزشی ،نرم افزار های مرتبط با تربیت بدنی و سلامت و باز ی و سرگرمی انتخاب و جهت شرکت درمرحله بالاتر رقابتی به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال خواهد گردید.

گفنتی در مرحله پایانی این جشنواره از منتخبین در سه سطح کشوری ، استانی و منطقه ای تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار