معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

فدراسیون فوتبال از اتفاقات ناگوار بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اعلام برائت کند

تبریز (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حرکات تلخ و ناشایست از سوی بعضی تماشاگرنماهای تیم میزبان در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: فدراسیون فوتبال از اتفاقات ناگوار بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اعلام برائت کند.

کد مطلب: ۶۹۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی‌فر اظهار داشت: من نامه اعتراضی شدیداللحنی در این باره به آقای تاج به‌عنوان رئیس محترم فدراسیون فوتبال نوشتم، چون در جریان بازی جمعه گذشته پرسپولیس - تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران، شاهد حرکات تلخ و ناشایستی از سوی بعضی تماشاگرنماهای تیم میزبان بودیم.

وی افزود: این‌گونه رفتارها و حرکات نه تنها علاقمندان به فوتبال، بلکه دل همه دلسوزان وحدت و وفاق ملی و فرهنگ اسلامی- ایرانی را به‌درد آورد.

شهرتی‌فر اضافه کرد: انتظارمان این است که نه تنها فدراسیون فوتبال باید نسبت به این بداخلاقی‌ها باید واکنش سریع نشان می‌داد و اعلام برائت می‌کرد، بلکه باشگاه میزبان هم باید به‌طور رسمی عذرخواهی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در ضمن باید این قبیل افرادی که وحدت ملی ما را نشانه می‌روند و مشکل ایجاد می‌کنند، شناسایی شوند تا دیگر نتوانند ساحت اماکن ورزشی و رویه‌های وحدت بخش‌مان را مخدوش کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه ریشه این قبیل رفتارها و حرکات ناشایست به لیدرهای تیم‌ها بر می‌گردد، از فدراسیون فوتبال کشورمان و کمیته اخلاقی باشگاه پرسپولیس می‌خواهیم که درباره اتفاقات ناگوار بازی جمعه گذشته تصمیم جدی اتخاذ و آن را به افکار عمومی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار