ایده های قابل سرمایه گذاری را در شماره جدید «ایست رسانه‌ای» بشناسید

تهران (پانا) - بیست و چهارمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با بررسی ایده‌های قابل سرمایه گذاری در فضای استارت آپ ها، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، منتشر شد.

کد مطلب: ۶۹۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، در شماره جدید ایست رسانه‌ای به بیان نمونه هایی از ایده‌های قابل سرمایه گذاری درفضای استارت آپ ها پرداخته شده است.
نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.
نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.
در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.
سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار