معاون هماهنگی و نظارت سازمان دانش‌آموزی کشور خبر داد

اجرای دومین دوره طرح گردشگری دانش‌آموزی

تهران (پانا) - معاون هماهنگی سازمان دانش‌آموزی کشور از اجراي دومین دوره طرح گردشگری دانش‌آموزی ويژه دانش‌آموزان پايه‌هاي نهم تا يازدهم با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

شهریار صالحانی در توضيح دلايل و اهداف اجراي اين طرح، گردشگری را یک فرصت طلایی و تربیتی دانست و تصریح کرد: گردشگری يك موقعيت جذاب جهت يادگيري و يكي از شاخص‌هاي اثربخش تربيتی است.

صالحانی با يادآوري تأكيد سند تحول در استفاده از فرصت‌هاي تربيتي، گفت: این طرح به عنوان یک ظرفیت جدید تربیتی کارآمد، با هدف افزایش آگاهی‌ عمومی و تخصصی دانش‌آموزان عزیز در خصوص خدمات وفعالیت‌هاي سازمان تأمین اجتماعی، از طریق انتقال مفاهیم به صورت دیداری و مستقیم، به اجرا در مي‌آيد.

وی افزود: دانش‌آموزان پايه‌هاي نهم،‌ دهم و یازدهم مخاطبان اين طرح به شمار مي‌روند که از مراکز مورد توافق سازمان تأمین اجتماعی و سازمان دانش‌‌آموزي در سراسر كشور ديدن مي‌كنند. بازدیدکنندگان با اولویت گروه‌هاي تشکیلاتی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی و دانش‌آموزان نخبه در گروه‌هاي 20 و 40 نفره، با رعایت کامل دستورالعمل اردویی وزارت آموزش و پرورش و به مراکز برنامه‌ريزي‌شده اعزام مي‌شوند وکارشناسان سازمان تامین اجتماعی، خدمات این سازمان را برای دانش‌آموزان تشریح مي‌كنند. همچنین مسابقه فرهنگی از محتوای بازدید در دو رشته نقاشی و دلنوشته در بین دانش‌آموزان برگزار می ‌شود و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنين کارشناسان سازمان تامین اجتماعی با حضور در اردوها ، دوره‌ها و کارگاه‌هاي آموزشی سازمان دانش‌آموزی ، اعضای تشکیلاتی را با خدمات این سازمان آشنا مي‌كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار