مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران خبرداد

اتمام عملیات احیای دروازه های غار و حضرت عبدالعظیم تا پایان سال

تهران (پانا) - مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران از اتمام عملیات احیای دورازه های غار و حضرت عبدالعظیم تا پایان سال خبر داد .

کد مطلب: ۶۹۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، علی محمد سعادتی، با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای احیای هویت تاریخی پایتخت گفت: با توجه به اهمیت دروازه ها در بافت تاریخی تهران، مدیریت شهری در سال های قبل تصمیم بر آن گرفت بخشی از این عناصر تاریخی را احیا کند. به همین منظور، اقدامات اجرایی برای احیای دروازه غار در خیابان شوش ورودی محله شهید هرندی و دروازه تاریخی حضرت عبدالعظیم در میدان شوش در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران افزود: با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه های مذکور انتظار می رود تا پایان سال عملیات اجرایی مربوط به احیای این دو دروازه به اتمام برسد و در آینده ای نزدیک شاهد نمایش این آثار در سطح تهران باشیم.

وی با اشاره به انجام مطالعات کارشناسی برای احداث دروازه دولت عنوان کرد: به تازگی مطالعات کارشناسی و طراحی برای احداث دروازه دولت در خیابان انقلاب تقاطع خیابان سعدی انجام شد و قرار است پس از بررسی های تکمیلی، در صورت صلاح دید مدیران شهری و رعایت ملاحظات فنی و مالی سال آینده وارد عملیات اجرایی این پروژه شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار