رسول خطیبی از هدایت ماشین سازی برکنار شد

عباس آقایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز انتخاب شد.

کد مطلب: ۶۸۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز، سعید حاجی‌زاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با اشاره به برخی ناهماهنگی‌های به وجود آمده در اداره تیم و برگزاری تمرینات اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه با زنوزی مالک باشگاه و بنا به صلاحدید او، مقرر شد به همکاری با رسول خطیبی پایان داده شود. همچنین عباس آقایی به عنوان سرمربی تیم انتخاب و در تمرین فردا (جمعه) به بازیکنان معرفی خواهد شد.

وی درباره جزئیات منجر به برکناری خطیبی توضیح بیشتری نداد و گفت: به هر حال دنیای ورزش و فوتبال با همه مشکلات و تلخی و شیرینی‌هایش، اخلاق حرفه‌ای خود را می‌طلبد که هر کسی با هر سابقه و مسئولیتی، باید خود را ملزم به رعایت آن بداند. هر کسی باید با صداقت و همدلی و پرهیز از حاشیه‌سازی، برای ارتقای تیم خود بکوشد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با تأکید بر اینکه در هماهنگی با مالک باشگاه و با هوشمندی کامل از بروز حاشیه در تیم ماشین‌سازی جلوگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در کنار بازیکنان و کادر فنی برای ارتقای روزافزون تیم ماشین‌سازی و جلب رضایت هواداران وفادار این تیم بزرگ و ریشه‌دار با کسب نتایج بهتر، از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار