استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ایجاد اشتغال برای بیش از 100 هزار نفر از جوانان آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی از ایجاد اشتغال برای بیش از 100 هزار نفر از جوانان استان توسط مدیریت کارخانه شیرین عسل تا دو سال آتی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۷۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر با اشاره به سفر نیم روزه خود به شهرستان شبستر و بازدید از واحد تولیدی صنایع غذایی شیرین عسل افزود: مجتمع صنایع غذایی شیرین عسل، برکت بزرگی برای منطقه و افتخاری برای کل کشور است.

وی با بیان اینکه همت و اراده مدیریت این مجموعه ستودنی است اظهار کرد: به آقای ژائله به دلیل ایجاد اشتغال برای بیش از 15 هزار نفر و ایجاد زمینه برای کسب روزی حلال توسط کارکنان این مجموعه، نماد خلاقیت آذربایجان می دهم.

وی با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان سال "اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر ضرورت توجه به تقویت تولید ملی عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی بر اهمیت برون گرایی در تولید نیز تاکید داشته اند که منظور از این موضوع، داشتن رویکرد صادراتی در تولید محصولات و حضور در بازارهای مختلف جهانی است و به همین دلیل می توان مجموعه شیرین عسل را یکی از بهترین مصادیق اقتصاد مقاومتی در کشور نام نهاد.

استاندار آذربایجان شرقی از مدیر شیرین عسل به عنوان الگوی موفق اقتصادی برای جوانان و فعالان حوزه تولید و صنعت نام برد و تصریح کرد: امروز در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی، آقای ژائله قول دادند که در عرض دو سال آتی برای بیش از 100 هزار نفر از جوانان استان، اشتغالزایی می کند.به حق سزاوار است که مجسمه چنین فردی ساخته و در یکی از میادین اصلی شهر نصب گردد.

خدابخش با انتقاد از وجود برخی قوانین دست و پا گیر و همچنین تورم قانون و بخشنامه و آیین نامه در حوزه تولید و صنعت ابراز کرد: تبصره و بخشنامه و آیین نامه نباید مانع کار شود بلکه همه با هم به قصد قربت تلاش کرده و در صورت نیاز از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای اصلاح قوانین تلاش کنیم.

وی توسعه سرمایه گذاری در استان با تکیه بر سرمایه سرمایه گذاران غیردولتی داخلی و خارجی، یکی از مهم ترین اولویت و اهداف خود اعلام کرد و افزود: بیکاری، اصلی ترین معضل کشور و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت است و جز سرمایه گذاری، اقدام دیگری نمی تواند در راستای کاهش بیکاری و حتی ریشه کن شدن آن موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار