برگزاری هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری در گیلان

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان در هفته آتی خبر داد و گفت: جشنواره مذکور 6 لغایت 8 آذر در رشت برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۸۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگیلان،فیروز فاضلی با اشاره به نامگذاری 4 لغایت 11 آذر به عنوان هفته پژوهش، اظهار کرد: هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان گیلان با شعار «پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری؛ زیربنای تولید و اشتغال» در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره، گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار گیلان با همکاری مراکز دانشگاهی، موسسات تحقیقاتی، سازمان های اجرایی و مراکز صنعتی استان از 6 لغایت 8 آذر 96 در سالن ورزشی آتش نشانی رشت واقع در بلوار شهید بهشتی، تقاطع انتظام برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان نیز روز پنجشنبه، 9 آذر در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان، با بیان اینکه برگزاری جشنواره دانش آموزی از 25 لغایت 30 آذر از دیگر برنامه های جشنواره مذکور است، عنوان کرد: جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده نیز از 12 لغایت 22 بهمن امسال برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار