امام جمعه اسلامشهر تاکید کرد:

پیروزی اسلام اصیل و جبهه مقاومت بر داعش

امام جمعه اسلامشهرگفت: رزمندگان اسلام توانستند در برابر داعش که مثلث آمریکا صهیونیسم و کشورهای مرتجع منطقه آن را بوجود آورده بودند، پیروز شوند و این پیروزی رزمندگان پیروزی اسلام اصیل و جبهه مقاومت بود.

کد مطلب: ۶۸۶۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت‌الاسلام محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه سوم آذر 96 در مصلی اسلامشهر با توصیه همگان به تقوا و اشاره به برکات ماه ربیع‌الاول گفت: ماه ربیع‌الاول از جهاتی یکی از ماه‌های پربرکت است و در این ماه میلاد باسعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق، هجرت پیامبر اکرم، آغاز امامت امام زمان (عج) و لیله المبیت که یکی از افتخارات و فضایل امام علی (ع) در این ماه واقع‌شده و از این جهت ماه سرور و شادمانی اهل‌بیت(ع) است و بر همه لازم است که این ماه را ارج بنهند .

وی در ادامه با اشاره به واقعه لیله المبیت افزود: قریش ۱۳ سال با اسلام و پیامبر اکرم (ص) مبارزه کردند تا بتوانند نور اسلام را خاموش کنند در نهایت تصمیم خطرناکی گرفتند و ۴۰ نفر از ۴۰ قبیله را مأمور قتل پیامبر کردند و پیامبر اکرم(ع) طی این موضوع از علی (ع) خواستند که در رختخواب ایشان بخوابند ،آن حضرت نیز قبول کردند و این فداکاری و جانبازی امیرمؤمنان را لیله المبیت نام گذاشتند وبه سبب این حادثه یک آیه قرآن کریم در شان امام علی (ع) نازل شد و طی آن تصریح شد کسی که در جایگاه پیامبر می‌خوابد خشنودی خداوند را طلب می‌کند .

امام‌جمعه اسلامشهر با اشاره به نشانه‌های شیعیان در کلام امام صادق (ع)، خاطرنشان کرد: آن حضرت می‌فرمایند که شیعیان ما را با سه چیز امتحان کنید، یکی از مواظبت در وقت نماز، دیگری حفظ اسرار شیعیان و کشور از دشمنان اسلام و هم دردی و کمک به برادران نیازمند .

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه و داغدار شدن هموطنان گفت: در این حادثه پیروان امام جعفر صادق (ع)در رسیدگی به زلزله‌زدگان خوب امتحان پس دادند که باید ادامه پیدا کند ،چرا که هموطنان در استان کرمانشاه هم دچار زلزله شدند و هم عزیزان خود را از دست دادند و هم گرفتار سرما و بازندگی هستند .

خطیب نماز جمعه اسلامشهر با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام مقابل داعش و آزادسازی کشورهای اسلامی از این گروه تروریستی گفت: رزمندگان اسلام توانستند در برابر داعش که مثلث آمریکا صهیونیسم و کشورهای مرتجع منطقه آن را بوجود آورده بودند، پیروز شوند.

وی تاکید کرد:داعشی که شش سال در سوریه و سه سال در عراق حضور داشت و به فکر ایجاد دولت اسلامی عراق و شام بود. یعنی همان نقشه‌ای که دشمنان اسلام با وجود اسرائیل در سر می‌پروراندند، این نقشه دشمنان اسلام با تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور نیروهای حشدالشعبی در عراق و حزب‌الله ناکام ماند .

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد:داعش از هر درنده‌ای درنده‌تر بود و از هیچ جنایاتی علیه بشریت فروگذار نکرد وداعش اسلام را وارونه به جهان معرفی می‌کرد، لیکن پیروزی رزمندگان بر داعش پیروزی اسلام اصیل و جبهه مقاومت بود.

/خبرنگار:زهرا عزیزی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار