مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

تحصیل 170 هزاردانش آموز درهزارو 615 مدرسه آموزش ازراه دور

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش از فعال بودن هزار و 615 مدرسه آموزش از راه دور در کشور خبرداد و گفت: در این تعداد مدارس 170 هزار دانش آموز کشور مشغول تحصیل هستند.

کد مطلب: ۶۸۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، گودرز شاهمرادی در گردهمایی مدیران ،موسسان ورابطین مدارس آموزش ازراه دور استان سمنان افزود: آموزش از راه دور یعنی آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا وبرای همه است. یعنی رسالت اصلی ما این است که اجازه ندهیم حتی یک دانش آموز در هرجای کشور، به هردلیلی از تحصیل باز بماند.

وی بااشاره به تحصیل 170 هزاردانش اموز درمدارس آموزش ازراه دور اظهارکرد:این مدارس به دلیل انعطاف درروش های آموزشی وجذب دانش اموز می تواند خلاء های که درپوشش تحصیلی بازمانده دارد رابرطرف کند.

مدیرآموزش از راه دور وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد:رویکرد سال تحصیلی جدید درسازمان استفاده ازتمام ظرفیت های آموزش ازراه دوربرای جذب حداکثری دانش اموزان بازمانده ازتحصیل است.

گودرزشاهمرادی با اشاره به گروه‌هایی که امکان ادامه تحصیل در مدارس آموزش از راه دور دارند، تصریح کرد: گروه نخست لازم التعلیم‌ها هستند که شامل افراد دارای معلولیت، متأهل و افرادی که به مدرسه دسترسی ندارند و گروه دوم افرادی هستند که شرایط سنی حضور در مدرسه عادی را از دست داده‌اند، هستند.

وی بابیان اینکه رویکرد جدید آموزش از راه دور تقویت روش های آموزشی اکترونیکی است گفت: در بحث تولید محتوا به صورت آموزش براساس کتاب، دیداری و شنیداری و آموزش الکترونیک فعالیت می‌کنیم که امسال بنارابراین گذاشته ایم که امکان شرایط آموزش های اکترونیکی رابرای معلمان ودانش اموزان فراهم کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار