رئیس اداره ی جهاد کشاورزی شهرستان ری:

۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان ری رفع تصرف شد

رئیس اداره ی جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در این زمینه با قاطعیت به دنبال رفع تصرف اراضی ملی از هر نوع شخص حقیقی یا حقوقی هستیم.

کد مطلب: ۶۸۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران،ابوالفضل خلیل پور گفت: روستای زمان آباد در بخش قلعه نو شهرستان ری در فاصله۱۲ کیلومتری جنوب این شهرستان قرار دارد که ارزش تقریبی این اراضی ۴۰ میلیارد ریال هستند وپس از بررسی و قطعیت احکام ، حکم خلع ید صادر میشود.

وی اظهار کرد : سودجویان و زمین خواران این زمین های کشاورزی را از کشاورزان به قیمت ارزان می‌خریدند و بدون داشتن مجوز قانونی و با تغییر کاربری ، این زمین ها را با قیمت های چند برابر با فروش میرساندند.

رئیس اداره ی جهاد کشاورزی افزود :این افراد با حصارکشی به دور زمین ها و با ساخت ساختمان ، سعی در تصرف اراضی ملی را داشتند.
وی با تاکید بر اهمیت حراست از عرصه های ملی و منابع طبیعی به دور از هرگونه چشم پوشی ، بیان کرد : با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در این زمینه با قاطعیت به دنبال رفع تصرف اراضی ملی از هر نوع شخص حقیقی یا حقوقی هستیم تا این ثروت های غنی خدادادی را برای نسل آینده حفظ کنیم .
/ خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار