استاندار مرکزی:

حضور پرشور دانش آموزان در مراسم 13 آبان قابل تقدیر است

استاندار مرکزی گفت: حضور پرشور دانش آموزان با روحیه ای انقلابی و جهادی در مراسم 13 آبان امسال قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۶۸۰۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید علی آقازاده در مراسم 13 آبان افزود: امروز و با حضور دانش آموزان و اقشار مختلف یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و 36 هزار شهید دانش‌آموز دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گرامی داشته شد.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند ندای مرگ بر آمریکا همواره شعار جوانان انقلابی این مرز و بوم خواهد بود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا با همه توانش درصدد شکست این انقلاب برآمد و لانه جاسوسی‌اش که به نام سفارت آمریکا در ایران بود را مرکز این دسیسه‌ها قرارداد.

آقازاده بیان کرد: در 13 آبان 58 دانشجویان و دانش آموزان انقلابی وارد لانه جاسوسی شدند و آن را به تصرف و تسخیر خود درآوردند.

وی ابراز داشت: به فرمایش امام راحل تسخیر لانه جاسوسی بزرگ‌تر از انقلاب اول بود، چراکه بعد از آن تسخیر، آمریکا هر آنچه داشت و هر سرمایه‌گذاری که در طول 40 سال اخیر در ایران کرده بود را از دست رفته دید و به دنبال هر تلاشی برای سرنگونی این رژیم و نظام انقلابی بود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امروزه نیز شاهد بدعهدی‌های آمریکا نسبت به تعهداتش در مقابل ایران هستیم، اضافه کرد: بیش از 40 سال است که بدعهدی و کارشکنی‌های آمریکا به ملت ایران ثابت‌شده و دشمن با این اقدام خود اعتماد دیگر کشورها را از دست‌داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار