معاون اول رئیس جمهور در تبریز:

ایرانی ها از حرف های ترامپ نترسیدند/کسی برای سخنان ترامپ دست نزد

معاون اول رئیس جمهور گفت: ایرانیان نه در مقابل حرف های ترامپ ترسیدند و نه کسی در دنیا برای او دست زد و این کار ترامپ را منزوی تر کرد.

کد مطلب: ۶۷۳۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری استان گفت: سهم آذربایجان در همه ی عرصه ها پررنگ می باشد و در هر زمینه از فعالیت های ایران جایی نیست که تبریز حضور نداشته باشد و سهم تبریز بی نظیر است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا بیان کرد : ما با اتکا به قدرت مردم و توانمندی ها ی آن ها وارد مذکرات شدیم و به توافق رسیدیم و به جز برخی کشور ها و صهیونیست ها اکثر کشورها معتقد بودند که ایران به موفقیت و پیروزی بزرگی رسیده است.

معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: تنهایی ترامپ به این دلیل است که بی پایه تر از همیشه سخن گفت و به پیمان های جهانی احترام نگذاشت و بدون مطالعه اسم تاریخی خلیج فارس را عوض کرد و این برای رییس جمهور آمریکا ننگ است.

جهانگیری تصریح کرد : وقتی ترامپ علیه ایران سخنانی گفت نه کسی در دنیا برایش چیزی گفت و نه دست زد و نه کسی در ایران ترسید و این ترامپ را منزوی کرد.

وی گفت : ترامپ به قوی ترین و قدرتمندترین بخش ایران حمله کرد؛ معنای سپاه برای هر فرد ایرانی مشخص است.

معاون اول رییس جمهور گفت : آن ها می خواهند قدرت موشکی ما را کنار بگذارند تا ما مثل سال های گذشته احتیاح به توان موشکی کشور های دیگر باشیم.

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود افزود : در اقتصاد مقاومتی همه باید در صحنه حضور داشته باشد، ایران ظرفیت های زیادی دارد و در همین فاصله کم برجام، کشورهای زیادی برای کار با ایران هجوم آورده اند، اینها می دانند که ایران می تواند چرخه های اقتصادی دنیا را به حرکت درآورد.

خبرنگار: فاطمه دخت فرج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار