جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد؛

لزوم توجه انجمن های اسلامی دانش آموزی به آرمان های قیام عاشورا

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاس دوم از دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:انجمن های اسلامی دانش آموزی باید به آرمان های قیام عاشورانوجه ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۶۷۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سردار علی فضلی در اجلاسیه دوم دوازدهمین کنگره سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: احیای نماز و امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد پایداری مقاومت و بصیرت افزایی آرمان های قیام عاشورا بوده و باید دانش آموزان نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: احیای نماز و امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد پایداری مقاومت و بصیرت افزایی آرمان های سیدالشهدا(ع) برای قیام عاشورا بوده است و امروزه از سوی شما دانش آموزان مورد توجه قرار بگیرد.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز کشور، تصریح کرد: ما امروز مدیون رشادت های کسانی هستیم که خون مقدس خود را تقدیم اسلام کرده اند تا ما در جزیره امن ایران حیاتمان را سپری کنیم.


سردار فضلی دفاع مقدس را در ادامه مسیر سیدالشهدا(ع) دانست و گفت: امام خمینی(ره) انقلاب را دارای سه پایه قرآن، عترت و مردم می دانند. مردمی که با قیام خود از انقلاب حمایت کردند و رزمندگان اسلام نیز با عمل به قرآن و احکام الله هشت سال جنگ تحمیلی را با اقتدار پشت سر گذاشتند.


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: شاید اگر میزان عمل به قرآن را در طی 38 سال اخیر بررسی کنیم دوران دفاع مقدس برجسته ترین قطعه این دوران بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار