مدیر آبفا روستایی شهرستان نی ریز خبرداد؛

آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب روستای هرگان

مدیر آبفا روستایی شهرستان نی ریز از آغاز عملیات اجرائی خط انتقال آب آشامیدنی روستاهای هرگان ، سنگبر 1 و سنگبر 2 خبرداد.

کد مطلب: ۶۷۲۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس؛ علیرضا برازنده گفت: عملیات اجرای خط انتقال آب آشامیدنی برای تامین آب شرب 3 روستای هرگان، سنگبر 1 و سنگبر 2 از توابع بخش مرکزی شهرستان نی ریز با جمعیتی بالغ بر 146 نفر و با برآورد مبلغ 10 میلیارد زیال آغاز شد.

وی افزود :در حال حاضر آب آشامیدنی روستاهای مذکور، از طریق تانکرهای آب رسانی سیار این مدیریت تامین می شود.

برازنده خاطر نشان شد: با پیگیری و مساعدت نماینده مردم شهرستان های نی ریز و استهبانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دلسوز و جهادی، عملیات اجرایی خط انتقال به طول 13 و نیم کیلومتر آغاز شده است.

مدیر آبفا روستایی شهرستان نی ریز هم چنین با اشاره به وضعیت آب منطقه و اینکه بارندگی های سال گذشته هیچ تاثیری بر روی چاه های آب شرب روستاهای شهرستان نداشته، به تمام مشترکین آب روستایی توصیه کرد: که در مصرف آب، بیشتر از گذشته اهتمام ورزند و از آبیاری درختان و آب دهی به دام های خود با آب شرب روستایی جدا خودداری نمایند.

برازنده خاطر نشان شد: در صورت ادامه این روند مصرف آب شرب در سطح روستاها، در آینده شاهد فاجعه زیست محیطی در منطقه خواهیم بود و آبی برای شرب باقی نخواهد ماند .

وی در پایان با اشاره به استفتائات رهبر معظم انقلاب امتناع از پرداخت قبوض آب بها جایز نیست و وضو و غسل با آن باطل است و مشترک بدهکار و ضامن آن مبلغ است " و بیان اینکه با تلاش شرکت آبفا روستایی استان به منظور تکریم ارباب رجوع و سهولت و کاهش ایاب و ذهاب مشترکین، کلیه عملیات قرائت کنتور و توزیع قبض تا پرداخت قبوض به صورت هوشمند و در محل انجام می گردد، از کلیه مشترکین تقاضا کرد که به منظور ارائه خدمات بهتر، نسبت به پرداخت قبوض و بدهی آب مصرفی خود در زمان مراجعه مامورین و پس از اخذ قبوض اقدام نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار