مدیر آموزش و پرورش قشم به پانا خبرداد:

برگزاری دوره های آموزشی برای دبیران آمادگی دفاعی قشم

مدیر آموزش و پرورش قشم هدف از برگزاری دوره های آموزش درس آماگی دفاعی ایجاد روحیه ی شهادت طلبی در بین معلمان و دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۷۲۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

بهرام پور اشرف در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزش درس آماگی دفاعی ایجاد روحیه ی شهادت طلبی در بین معلمان و دانش آموزان است ما باید بتوانیم انگیزه ای دانش آموزان که قشر جوان سرزمین ما هستند را ارتقا دهیم و انها را با بسیج و دفاع مقدس آشنا کنیم.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: هر ساله با همکاری سپاه جلسه هایی برگزار و از ایثار گران و خانواده های معزز شهدا برای تدریس استفاده می شود و این دوره ها کمک زیادی به دبیران درس آمادگی دفاعی می کند و می توانند به صورت بهتری ایثار و از خود گذشتگی را به دانش آموزان یاد دهند همچنین به عنوان ضمن خدمت در پرونده ی کاریشان ثبت می شود.

وی افزود: هر ساله اردو هایی برای آموزش دادن دانش آموزان برگزار می شود که این اردو ها به دانش اموزان نشان می دهد در 8 سال دفاع مقدس چه از خود گذشتگی هایی انجام شده است یکی از این اردو ها اردوی راهیان نور به جزیره هرمزبوده و هدف از این اردو اشنا کردن دانش آموزان با بسیجیان و نشان دادن به ان هاکه چه فعالیت هایی در 8 سال دفاع از این مرز و بوم انجام دادده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار