فرمانده انتظامی استان قم:

امنیت فراگیر نیازمند همکاری همه سازمان ها و نهادهاست

فرمانده انتظامی استان قم گفت: امنیت فراگیر نیازمند همکاری همه سازمان ها و نهادها بوده و یکی از دستگاه هایی که سهم بسزایی در این زمینه دارد، آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۷۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در چهارمین روز از هفته ناجا پیام مهر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مدرسه شاهد حضرت علی اکبر (ع) با حضور فرمانده انتظامی استان قم و مدیر کل آموزش و پرورش استان و دانش آموزان این مدرسه قرائت و زنگ امنیت نواخته شد.

فرمانده انتظامی استان قم طی سخنانی با بیان این که هر اقدام مناسب و فعالیت های عمرانی، آموزشی، دینی و اقتصادی نیاز به امنیت دارد، اظهارداشت: امنیت فراگیر نیازمند همکاری همه سازمان ها و نهادها بوده و یکی از دستگاه هایی که سهم بسزایی در این زمینه دارد، آموزش و پرورش است.

سردار مجتبایی اضافه کرد: آموزش و پرورش بهترین شریک برای تامین کنندگان نظم و امنیت محسوب می شود.

وی با بیان این که اگر علم و بینش در چارچوب قوانین اخلاقی و دینی نباشند منش درست نمی شود، آموزش را زمینه ساز تحقق عمل صالح دانست و گفت:امروز بین پلیس و آموزش و پرورش تعامل مناسبی وجود دارد و این سازمان برای ارتقاء شاخص امنیت می تواند کمک کند.

فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: نگاه و تفکرات مدیر کل آموزش و پرورش باعث شده این اداره کل در طراز بالایی از همکاری با نهادهای مختلف استان باشد.

گفتنی است، در پایان کارکنان یگان ویژه استان قم به اجرای مراسم رهایی گروگان و حرکات نمایشی پرداختند.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار