برگزیدگان پژوهش و فناوری در جشنواره پژوهشی ابوریحان معرفی می‌شوند

هجدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی هفته اول دی ماه امسال همزمان با هفته پژوهش با تلاش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، این جشنواره پژوهشی همه‌ساله با هدف معرفی برگزیدگان عرصه علم، پژوهش، فناوری و نوآوری و نیز فراهم‌سازی بستر لازم و گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی اجرا می‌شود.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال ۱۳۷۹ هر سال اقدام به برگزاری جشنواره پژوهشی ابوریحان همزمان با هفته پژوهش کرده است.

در جشنواره هجدهم ضمن اصلاح مجدد آیین‌نامه انتخاب پژوهشگران برتر، برای اولین بار آیین‌نامه انتخاب مقاله برگزیده تدوین و به مورد اجرا گذاشته شده است.

نوآوری دیگر در جشنواره امسال تقدیر از دو پژوهشگر شاخص در دو گروه بالینی و پایه در سطح ملی و سه پژوهشگر شاخص در سطح بین‌المللی است.

همچنین همزمان با برگزاری جشنواره، مراکز تحقیقاتی و دانشکده‌ها با حضور فعال در غرفه‌هایی که به منظور ارائه دستاوردهای پژوهشی آنان برپا می‌شود، به تبادل اطلاعات و تعامل در زمینه‌های پژوهشی می‌پردازند که از بین آنها غرفه برتر انتخاب می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی http://retech.sbmu.ac.ir/?siteid=۳۲ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار