رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل خبرداد:

تخفیف 85 درصدی مرکز درمان ناباروری قفقاز اردبیل به زوجین نابارور

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از اجرای طرح حمایت از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز خبر داد و گفت: زوجین ناباروری که شرایط لازم برای بهره مندی از این طرح را دارند از 85 درصد تخفیف جهت انجام خدمات درمانی خود بهره مند می شوند.

کد مطلب: ۶۷۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مهران اوچی اردبیلی افزود: روش های درمان ناباروری از جمله IUI ، IVF و ICSI ، فریز و نگهداری جنین، اسپرم و تخمک و همچنین تعیین جنسیت در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی انجام می شود .
وی گفت: در این مجموعه تلاش می شود بهترین و جدیدترین خدمات درمانی به زوجین نابارور استان اردبیل و استان ها و کشورهای همجوار ارائه شود .
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان تشریح کرد: این مرکز در راستای سلامت باروری و ایجاد امید به زندگی با بهره گیری از جدیدترین امکانات، تکنیک های آزمایشگاهی و نیروهای انسانی متخصص آموزش دیده در پژوهشگاه رویان آماده ارائه خدمات به زوجین نابارور است .
اوچی اردبیلی همچنین از ایجاد زمینه استفاده از فاکتورهای رشد پلاکتی (PRP) برای درمان شکست مکرر لانه گزینی در انتقال جنین در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد و افزود: استفاده از این روش در IVF می تواند با افزایش میزان چسبندگی دیواره رحم، عمل لانه گزینی جنین را تا حد زیادی بالا ببرد .
وی اظهار کرد: فاکتورهای رشد پلاکتی در آزمایشگاه از خون محیطی مادر جدا شده و 36 - 24 ساعت قبل از انتقال جنین، به داخل رحم مادر تزریق می‌شود تا میزان موفقیت جنین در لانه گزینی را بیفزاید .
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان گفت: بر اساس نتایج حاصله از استفاده از این روش در سایر مراکز درمان ناباروری کشور نشان می دهد که عمل لانه گزینی در 65 درصد افراد تحت درمان موفقیت آمیز بوده است .
گفتنی است:فعالیت مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی استان اردبیل از سال 89 آغاز شده و 6 رشته گرافیک ، حسابداری دولتی ، نرم افزار کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و مهندسی تکنولوژی اطلاعات در این مرکز دایر بوده و 314 نفر در این رشته ها مشغول به تحصیل هستند .
برنامه های پژوهشی گیاهان دارویی ، پژوهش در فعالیت مهندسی بافت استخوان و راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز از جمله فعالیت های شاخص جهاد دانشگاهی استان اردبیل است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار