دیدار رئیس اداره امور شعب بانک ملی خراسان رضوی

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید رئیس اداره امور شعب بانک ملی درخراسان رضوی با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی دیدار و گفتگو نمود.

کد مطلب: ۶۷۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار رئیس اداره امور شعب بانک ملی خراسان رضوی عنوان کرد:آموزش و پرورش دیر بازده است و بایستی 12 سال سرمایه گذاری صورت گیرد تا یک نیروی خوب و قانونمند تحویل جامعه گردد که این مسئله ویژگی منحصر به فرد آموزش و پرورش است .
وی ضمن تقدیر از حمایت ها و درک متقابل بانک ملی ایران ایران افزود:بانک عضو مهمی از اعضای خانواده آموزش و پرورش است و در واقع یکی از اضلاع کاری ما محسوب می گردد علی الخصوص بانک ملی که همواره یک پای ثابت گردش مالی آموزش و پرورش است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطر نشان کرد :بانک ملی ایران را یکی از پشتوانه های خود در آموزش و پرورش می دانیم و آماده هر گونه کمکی برای ارتقا سرمایه های همه جانبه بانک ملی هستیم چراکه نظام تعلیم و تربیت برای بانک ملی مهم است
همچنین در ادامه حسن مونسان رئیس اداره امور شعب بانک ملی خراسان رضوی گفت:امروز در هر نقطه ای ایستادیم مدیون آموزش و پرورش هستیم و واقعیت این است که مدیران جامعه زمانی می توانند کار خود را به درستی انجام دهند که دغدغه فرزند خود را در کلاس درس نداشته باشند.
وی با اشاره به مسئولیت سنگین و خطیر آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت فرزندان عنوان کرد:فرهنگیان انسان های فرهیخته ای هستند که در اوج نجابت و تواضع و فروتنی مشغول خدمت هستند و لذا ما تکلیف داریم در هیچ زمینه ای برای فرهنگیان عزیز کوتاهی نکنیم.
مونسان خاطر نشان کرد :مراودات بانک ملی و آموزش و پرورش باید گسترس یابد و ما برای این مسئله هم از بضاعت خودمان در استان و هم از امتیازات کشوری استفاده خواهیم نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار