استاندار آذربایجان شرقی:

سپاه مصداق عزت و اقتدارنظام اسلامی/سپاه عاشورا مایه آرامش و امنیت است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سپاه عاشورا، مایه آرامش و امنیت خاطر مردم در شمال‌غرب کشور است، گفت: رزمندگان سرافراز سپاه عاشورا، مردان روزهای سخت، پیشکسوتان عرصه دفاع و ایثار و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند.

کد مطلب: ۶۷۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، اظهار کرد: لشکر قهرمان عاشورا همواره در ذهن و جان مردم به‌عنوان مصداق واقعی ایثار، شهادت، تبعیت از ولی فقیه و حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و نوامیس ملت ایران شناخته می‌شود.

وی با اشاره به فداکاری و جان‌فشانی‌های رزمندگان لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: بسیاری از رزمندگان این لشکر در سنین پایین و مخلصانه، جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار داده و با افتخارآفرینی‌های خود، امنیت و آرامش خاطر را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

خدابخش تصریح کرد: سپاه پاسداران، از بهترین مصادیق اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برکات آن در داخل و خارج از کشور مشهود است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: به‌عنوان نمایندگان دولت و خدمتگزاران مردم افتخار می‌کنیم که در کنار نیروهای مسلح و قوای دیگر تحت رهبری داهیانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

خدابخش، استقرار نظام ولایی در کشور را ثمره خون هزاران شهید گلگون‌کفن دانست و تصریح کرد: ایثار و مجاهدت‌های این قهرمانان، پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و رفع مشکلات اقتصادی را یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های رهبر انقلاب از مسئولان خواند و گفت: تمامی نیروهای مسلح با پیشرفت‌های خود در حوزه نظامی، دفاعی و تجهیزاتی، حاشیه‌ای امن برای ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند؛ ولی در بخش اقتصادی با توجه به افزایش جمعیت، تحریم‌ها و افزایش توطئه‌های استکبار باید تلاش بیشتری کرد و با یک حرکت جمعی در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب گام برداشت.

خدابخش، حمایت از سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت و مدیریت ارشد استان اعلام کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی با شناسایی منفذهای فرهنگی سعی در تهاجم فرهنگی و تضعیف جوانان ایران اسلامی دارند که علاوه بر تلاش در این حوزه برای خنثی‌سازی برنامه‌های شوم آنان، باید با افزایش همکاری دولت و سپاه پاسداران در زمینه ایجاد فرهنگ کار بیش از پیش فعال باشیم.

وی با بیان اینکه امکان استخدام در دستگاه‌های دولتی برای جوانان بسیار کم است، عنوان کرد: باید سیاست‌هایی اتخاذ شود که جوانان به‌جای استخدام دولتی، به فکر فعالیت و اشتغال در بخش خصوصی و تلاش در راستای توسعه اقتصادی کشور باشند.

استاندار با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی، تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی، از صادرات یک میلیارد و 800 میلیون دلاری استان در سال گذشته خبر داد و گفت: استان، ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دانش‌بنیان دارد و بر این باور هستیم که با تأسی از همان افرادی که توانستند عملیات‌های متعدد و غرورآفرین سپاه عاشورا را رقم بزنند می‌توانیم در حوزه اقتصادی نیز پیشتاز باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، چشم‌انداز کلی اقتصادی را برای ایران اسلامی ترسیم کرده‌اند و بر این اساس همه باید تلاش کنیم تا جمهوری اسلامی ایران در سال‌های آینده، کشور اول منطقه و جهان از نظر اقتصادی باشد.

فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار با بیان اینکه سپاه عاشورا در کنار مسئولان اجرایی برای خدمت به مردم استان تلاش می‌کند، افزود: سپاه عاشورا تمامی خطوط قرمز و اصول تعریف‌شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رعایت می‌کند و درعین‌حال در کنار مدیریت ارشد استان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم استان خواهد بود.

سردار غلام عسگر کریمیان تأکید کرد: سپاه عاشورا و بسیج در هر نقطه‌ای از استان می‌تواند در تمامی سختی‌ها در کنار مدیریت اجرایی استان باشد و برای تقویت انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار