پرافتخارترین ووشوکار ایران در گفت و گو با پانا:

ووشوی ایران از چین چیزی کمتر ندارد / وزن حریفم 30 کیلو بیشتر از من بود

حمیدرضا قلی پور گفت: ووشوی ایران به قدری پیشرفت کرده که به این باور رسیده از چینی ها چیزی کم ندارند و آنها را می تواند شکست دهد.

کد مطلب: ۶۷۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا قلی پور در گفت و گو با پانا درباره مسابقات جهانی و کسب قهرمانی ایران گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود و تیم های قدرتمندی در این مسابقات شرکت کرده بودند، همه واقعا سطح بالایی داشتند و کار مقابل آنها سخت بود. باتوجه به این که مسابقات جهانی قبل از بازی های آسیایی برگزار شده بود تقریبا همه کشوها با تیم های اصلی خود آمده بودند تا ترکیب اصلی را بشناسند. خیلی از تیم ها هم پیشرفت چشم گیری داشتند و توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم و برای اولین بار در تاریخ ووشو تیم ایران بالاتر از چین قرار گرفت و به مقام قهرمانی رسید.

قلی پور درباره زیر سوال رفتن قدرت چین گفت: خوشبختانه در ووشوی ایران و مخصوصا بین آقایان به این خودباوری رسیده ایم که می‌توان چین را شکست داد و این کشور دیگر نمی‌تواند قدرت اول ووشوی دنیا باشد و دیدیم که این اتفاق در مسابقات جهانی افتاد.

پرافتخارترین ووشوکار ایران در رابطه با عملکرد خودش گفت: این رقابت ها باکسب مدال نقره برای من تمام شد هر چند که دوست داشتم به مدال طلا برسم اما واقعا شرایط خوبی نداشتم. در مرحله فینال حریف من سی کیلو اضافه تر از من وزن داشت و همین کار را سخت می کرد، ضمن اینکه من مدتها از ووشو دور بودم. متاسفانه به دلیل جراحی سنگینی که سال گذشته انجام دادم و مدتها از میادین دور بودم این بر روی من تاثیر گذاشته بود و تا رسیدن به اوج آمادگی کمی به زمان نیاز داشتم، من سه ماه اختصاصی تمرین داشتم و شب و روز برای رسیدن به اوج تلاش کردم که خدا را شکر قبل از مسابقات حاصل شد اما شرایط مسابقه و دیگر حریفان من را از کسب مدال طلا دور کرد.

قلی پور در پایان به بازی های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: مهمترین آزمون بعدی برای ووشو ایران مسابقات آسیایی جاکارتاست و با توجه به اینکه در سبک وزن ها این مسابقات برگزار می شود امیدوارم ووشوی ایران خوش بدرخشد و بادست پر از این رقابت ها خارج شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار