مدیرکل قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان قرآنی در اردوگاه رامسر

مدیرکل قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان قرآنی در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۰۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مسیب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اشاره به برگزاری گردهمایی کارشناسان قرآنی در اردوگاه رامسر اظهار کرد: دومین دوره توانمندسازی با حضور کارشناسان و کارشناسان مسئول و رؤسای ادارات قران و عترت و نماز مناطق و استان ها از15 تا 18 مهرماه 96 در اردوگاه میرزاکوچک خان رامسر در استان مازندران برگزار می شود.

وی هدف اصلی از برگزاری این گردهمایی را تبیین فعالیت های حوزه قرآن و عترت و نماز جهت سال تحصیلی جاری بیان کرد و گفت: توسعه مشارکت در حوزه قرآنی با سایر سازمان ها، ارگان ها و نهادهایی که در امور ارزشمند قرآن و عترت و نماز فعالیت می کنند از جمله ستاد اقامه نماز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان حج و اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز تبع و نشر قرآنی از دیگر اهداف این گردهمایی محسوب می شود.

مسیب‌زاده تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که تجلیل از قرآنیان تجلیل از قرآن است، در این گردهمایی از زحمات فعالان قرآنی در حوزه آموزش و پرورش تقدیر می شود به این امید که بتوانیم قوی تر از گذشته فعالیت های حوزه قرآن و عترت و نماز را در حوزه تعلیم و تربیت کشور ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار