مدیر کل دفتر امور زنان:

باید به دانش آموزان توصیه کنیم تاریخ کشور ایران را مطالعه کنند

مدیر کل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: افرادی که داعیه جنگ دارند باید اقدام به مطالعه تاریخ کنند و مطالعات تاریخی خود را بالا ببرند چرا که ملتی که تاریخ مطالعه نکند، موفق نخواهند شد بنابراین باید به فرزندان و دانش آموزان خود توصیه کنیم تاریخ کشور را مطالعه کنند.

کد مطلب: ۶۶۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، مهناز احمدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن تبریک بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: اگر رهبری های حضرت امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب اسلامی وجود نداشت، مسیر واقعی طی نمی شد.
وی افزود: سال 57 که انقلاب به پیروزی رسید هنوز طعم شیرین پیروزی بر مردم به اتمام نرسیده بود که جنگی بر مردم تحمیل شد و تصور صدام و حامیان او بر این بود که طی 10 روز ایران را اشغال خواهند کرد اما با همه این مسائل؛ به خاطر برخورداری مردم از قدرت ایمان و یکپارچگی، کشور ایران پیروز شد.
احمدی بیان کرد: یکی از دستاوردهای جنگ، اثبات مقاومت و ایثارگری مردم در برابر دشمنان بود به طوری که امروز از نظر تجهیزاتی، فنی و قدرت نظامی می توانیم در برابر دشمنان اسلام حرفی برای گفتن داشته باشیم.
مدیر کل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: آگاه کردن مردم از بهترین راه های مقابله با دشمن است چرا که اگر مردم از سرنوشت و زندگی بزرگان نظام را مطلع باشند می توانند مسائل انقلاب را تشریح کرد بنابراین باید همه رزمندگان انقلاب را به جوانان معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: افرادی که داعیه جنگ دارند باید اقدام به مطالعه تاریخ کنند و مطالعات تاریخی خود را بالا ببرند چرا که ملتی که تاریخ مطالعه نکند، موفق نخواهند شد بنابراین باید به فرزندان و دانش آموزان خود توصیه کنیم تاریخ کشور را مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار