164 پایگاه اورژانس هفته اول مهر در تهران مستقر می شوند

معاون فنی مرکز اورژانس تهران گفت:مرکز اورژانس تهران همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به استقبال زیاد شهروندان از این مراسم مذهبی خدمات ویژه ای در این ایام تدارک دیده است.

کد مطلب: ۶۶۷۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران,سماعیل فراهانی گفت: همزمان با فصل بازگشایی مدارس از روز شنبه (اول مهرماه) و از ساعت 7 صبح در 3 شیفت صبح، ظهر و عصر تکنسین های اورژانس تهران در 150 نقطه پر ازدحام و شلوغ شهر تهران مستقر می شوند.
وی با بیان اینکه تمامی 164 پایگاه اورژانس شهر تهران در آماده باش کامل بسر می برند ادامه داد: تکنسین های اورژانس با استفاده از 210 آمبولانس، 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 158 دستگاه موتورلانس و همچنین یک فروند آمبولانس هوایی در هفته اول مهرماه در صورت نیاز خدمات ویژه ای به شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان ارائه می کنند.
به گفته فراهانی در هفته اول مهرماه به منظور تسریع در خدمات رسانی به شهروندان سامانه 115 با تمامی ظرفیت خدمات رسانی می کند.
به گفته وی با توجه به افزایش تردد شهروندان در مسیرهای ورودی تهران از امروز (پنج شنبه) تا پایان هفته آینده پایگاههای جاده ای اورژانس نیز مستقر و با تمامی ظرفیت آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
معاون فنی مرکز اورژانس تهران در ادامه به خدمات ویژه این مرکز در دهه اول محرم اشاره کرد و افزود: از ساعت 7 بعدازظهر تا زمان پایان مراسم عوامل اورژانس با تجهیزات لازم در مساجد، حسینیه ها، امامزادگان و سایر اماکن مذهبی پر ازدحام و شلوغ شهر تهران مستقر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس تهران همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به استقبال زیاد شهروندان از این مراسم مذهبی خدمات ویژه ای در این ایام تدارک دیده است.
فراهانی از تمامی شهروندان خواست که در ایام فصل بازگشایی مدارس و محرم با عوامل اورژانس همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را به سامانه 115 و یا ماموران استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار