عشق به اهل بیت(ع) در چهاردهمین همایش شیرخوارگان حسینی متجلی شد

همزمان با سراسر کشور، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی به میزبانی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برگزار شد و مادران فرزندان شیرخواره ی خود را نذر امام عصر(عج) کردند.

کد مطلب: ۶۶۷۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، چهاردهمین همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ی ماه محرم،موسوم به روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) همزمان با سراسر کشور در سومین حرم اهل بیت (ع) و به میزبانی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد.

در 6 نقطه از حرم مطهر حصرت شاهچراغ(ع)ایستگاه های معاینه ی رایگان کودکان به همراه 120 پزشک داوطلب آماده ی خدمت رسانی به زائران حرم مطهر احمد بن موسی(ع) بودند.

این مراسم که با استقبال پر شور عزادارن حسینی روبه رو شد،همزمان در 400 نقطه ی استان فارس به همراه سایر نقاط در سراسر کشور برگزار گردید و 70 هزار نفربرای شرکت در این مراسم از طریق تلگرام همایش ثبت نام کرده بودند.

در سراسر میهن اسلامی، 4500 نقطه میزبان عزاداران حسینی در همایش شیرخوارگان بودند که فارس با بیشترین تعداد نقاط میزبان،بیشترین جمعیت شرکت کننده و بالاترین کیفیت رتبه ی اول در کشور را احراز کرد.

یکی از مادرانی که با فرزند شیرخواره اش در این مراسم شرکت کرده بود،در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: تنها به این دلیل دخترم را نذر امام زمان(عج) کرده ام این است که با تکیه بر آرمان های امام حسین، صالحه و پاکدامن بشود.

پدری که با خواندن نذرنامه،دو قلوهایش را نذر امام عصر(عج) کرده بود در پاسخ به سوال خبرنگار پانا گفت:الگوی من کسی است که فرزندانش را یک به یک در صحرای کربلا و در راه خدا از دست داد و عشق به امام حسین(ع) و حضرت علی اصغر(ع) مرا ترغیب و تشویق کرد تا کودکانم را بسپارم و امیدوارم که عاقبت آن ها مانند علی اصغر خردسال(ع)روشن باشد.

حجت السلام و المسلمین علیرضا حدائق در این مراسم سخنرانی کرد و عشق به اهل بیت را به زوار حرم احمد بن موسی(ع) گوشزد کرد.

مادرانی که با شور و عشق به اهل بیت(ع) در همایش عظیم شیرخوارگان حسینی شرکت کرده بودند، صبح روز جمعه با قرائت متن نذرنامه، همزمان با سراسر کشور، فرزندان خود را به امام زمان(عج) تقدیم کردند.

خبرنگار:نیلوفر رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار