مدیر آبفا روستایی شهرستان نی ریز خبرداد؛

آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب روستاهای مجموعه تنگ حنا - قاسم آباد

مدیر آبفا روستایی شهرستان نی ریز از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی مجموعه روستاهای تنگحنا و قاسم آباد خبر داد .

کد مطلب: ۶۶۶۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس؛ علیرضا برازنده مدیر آبفا روستایی شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار پانا فارس در خصوص آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب روستاهای مجموعه تنگ حنا - قاسم آباد گفت: عملیات اجرای خط انتقال آب آشامیدنی جهت تامین آب شرب مجموعه روستاهای تنگ حنا و قاسم آباد از توابع بخش آباده طشک با تعداد 16 روستا و جمعیتی بالغ بر 4500 نفر و با برآورد مبلغ 10 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود : با توجه به پایین بودن کیفیت آب آشامیدنی در منطقه، آب آشامیدنی روستاهای مذکور با تحمل مشقات زیاد از سوی اهالی صبور این روستاها، از طریق تانکرهای آب رسانی سیار توسط این مدیریت تامین می گردد که با پیگیری و مساعدت مسعودی نماینده مردم شهرستان های نی ریز و استهبانات در مجلس شورای اسلامی وفرماندار دلسوز و جهادی، در حال حاضر عملیات اجرایی خط انتقال از چاه جدید این مجموعه به طول حدود 10 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در دست اجرا می باشد که انشاالله به زودی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت .

مدیر آبفا روستایی شهرستان نی ریز هم چنین با اشاره به وضعیت آب منطقه و اینکه بارندگی های سال گذشته هیچ تاثیری بر روی چاه های آب شرب روستاهای شهرستان نداشته، به کلیه مشترکین آب روستایی توصیه کرد: که در مصرف آب، بیشتر از گذشته اهتمام ورزند و از ابیاری درختان و آب دهی به دام های خود با آب شرب روستایی جدا خودداری نمایند.

برازنده خاطر نشان شد: در صورت ادامه این روند مصرف آب شرب در سطح روستاها، در آینده شاهد فاجعه زیست محیطی در منطقه خواهیم بود و آبی برای شرب باقی نخواهد ماند .

وی در پایان با اشاره به استفتاعات مقام معظم رهبری ( حفظه اله) "امتناع از پرداخت قبوض آب بها جایز نیست و وضو و غسل با آن باطل است و مشترک بدهکار و ضامن آن مبلغ است " و بیان اینکه با تلاش شرکت آبفا روستایی استان به منظور تکریم ارباب رجوع و سهولت و کاهش ایاب و ذهاب مشترکین، کلیه عملیات قرائت کنتور و توزیع قبض تا پرداخت قبوض به صورت هوشمند و در محل انجام می گردد، از کلیه مشترکین تقاضا کرد که به منظور ارائه خدمات بهتر، نسبت به پرداخت قبوض و بدهی آب مصرفی خود در زمان مراجعه مامورین و پس از اخذ قبوض اقدام نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار