وزیر کشور: البرز نیازمند همکاری‌های بیشتر در حوزه اقتصادی است

وزیر کشور گفت: در حوزه اقتصادی تلاش زیادی در استان البرز انجام شده اما شرایط ویژه استان البرز مستلزم اقدامات بیشتر و همکاری های ملی در حوزه اقتصادی است.

کد مطلب: ۶۶۶۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز سه شنبه (۲۸ شهریور) در بدو ورود به استان البرز با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد و در ابتدای این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان اظهار داشت: تغییر استانداران بر اساس عملکرد ٤ ساله استانداران و یا درخواست خودشان مبنی بر عدم ادامه همکاری با فعالیت در سایر نهادها انجام می شود.

وی افزود: البرز استان مهمی از هر نظر است هر چند وسعت این استان کم بوده اما مسائل آن زیاد است، پیوستگی مسائل این استان نیز با تهران تعریف می شود.

وزیر کشور با بیان اینکه عملکرد استاندار فعلی مثبت ارزیابی می شود، گفت: در حوزه اقتصادی تلاش زیادی در این استان انجام شده اما شرایط ویژه استان البرز مستلزم اقدامات بیشتر و همکاری های ملی در حوزه اقتصادی است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه نجفی استاندار جدید البرز عملکرد مثبتی در طول ٤ سال گذشته در گیلان داشتند، افزود: یکی از محورهای اصلی در استان ها هماهنگی و همکاری استاندار با نماینده ولی فقیه در پیشبرد امور در استان است همچنین هماهنگی با نهادهای دیگر هم همینگونه باید باشد.

وی خاطرنشان کرد: توقع در جنابعالی این است که حمایت و پشتیبانی تان از استاندار جدید هم کماکان ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار