«نرم افزاری برای احمدی نژاد»محور مشاجره سیاسیون

«نرم افزاری برای احمدی نژاد» محور مشاجره لفظی سیاستمداران شده است. غلامعلی حدادعادل چهره شاخص اصولگرایان و رئیس مجلس هفتم می گوید ما نرم افزار او را نداریم. در واکنش به این تعبیر او برخی نیز می گویند اگر نرم افزارش را ندارد با آن کار نکنید. در این میان برخی معتقند که احمدی نژاد نرم افزار نیست بلکه خود یک رایانه است.

کد مطلب: ۶۶۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا؛ این کشمکش لفظی را حدادعادل آغاز کرد. او گفته: «آقای احمدی نژاد یک یارانه ای است که ما نرم افزارش را نداریم و نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقی رخ می دهد.»
حدادعادل این تعبیر را درباره احمدی نژاد در بخشی از مصاحبه خود با برنامه تلویزیونی «دست خط» به کار برده است. این اظهار حدادعادل انعکاس گسترده ای در فضای مجازی پیدا کرد.
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در واکنش به این سخنان حداد در کانال تلگرامی خود نوشته: «هشدار یارانه ای: اگر کار با یارانه را بلد نیستید یا نرم افزار یارانه ای را نمی شناسید لطفا از روشن کردن و دستکاری با آن در مدت 8 سال خودداری فرمایید.» کنایه آشنا نیز در فضای مجازی و رسانه ها انعکاس زیادی داشت.
اصولگرایان در زمان هشت سال دولت نهم و دهم حامی اصلی احمدی نژاد بودند اما طی سال های گذشته مواضع آنان نسبت به رئیس جمهوری سابق تغییر کرده است.
اما بعد از این حدادعادل کنایه آشنا را بی پاسخ نگذاشته است. او در توئیتر خود نوشته: «اگر نرم افزار احمدی نژاد را نداشتیم، نرم افزار رقبای او که برنامه فتنه 88 را تولید کردند را داشتیم. »
در این میان علی اکبر جوانفکر از نزدیکان احمدی نژاد در حمایت از او در کانال تلگرامی خود نوشته: « او ]احمدی نژاد[ نه یک رایانه بلکه یک نرم افزار است، البته نرم افزاری که فقط در رایانه انقلاب جواب می دهد و قابل نصب در سایر رایانه ها نیست.»
احمدی نژاد بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری خود مورد قهر حامیان خود قرار گرفت. با این حال او تلاش کرده که مجددا به عرصه سیاست بازگردد.
او سال گذشته در تدارک شرکت در انتخابات بود و در همین راستا به استانهای مختلف کشور سفر می کرد. در همین حال مقام معظم رهبری در توصیه به او اعلام کرد که از حضور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پرهیز کند. اما او برخلاف توصیه رهبری در انتخابات ثبت نام کرد و صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نشد.
بر این اساس بسیاری از سیاسیون این اتفاق را پایان حیات سیاسی احمدی نژاد می دانستند. اما رهبری او را به عنوان عضو دوره جدید فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.
گزارش از فرحناز غالبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار