مدیر اداره آموزش جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل خبرداد:

بهره‌مندی ۲۰۰۰ نفراز مربیان نهضت سوادآموزی از خدمات آموزشی در اردبیل

مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از ارائه خدمات آموزشی به دو هزار و ۵ نفر از مربیان نهضت سوادآموزی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محمد علیزاده در جلسه ارائه آموزش‌ به مربیان نهضت سوادآموزی در اردبیل اظهار کرد: تعیین زمان آزمون پایانی این دوره از ۱۸ شهریور ماه در سامانه www.imooc.ir آغاز شده است و از ۲۵ شهریورماه امسال این آزمون در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود .

وی با اشاره به این که محتوای بسته آموزشی این دوره ۳۹۸ فیلم آموزشی در ۱۵ عنوان درسی بود بیان کرد: داوطلبان با حضور در این مرکز به صورت آنلاین به سئوالات چهار گزینه‌ای در مدت ۱۰۰ دقیقه پاسخ می‌دهند و شرط قبولی در آن پاسخ صحیح به ۶۰ درصد سوالات است .

مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار کرد: در این دوره، هر مربی پروفایل مجزایی در درگاه آموزش و توانمندسازی آموزش‌دهندگان داشت که فایل‌های آموزش دروس تخصصی و عمومی در آن بارگذاری شده بود و نیز در مناطقی که دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر نبود لوح‌های فشرده در اختیار آموزش‌دهندگان قرار گرفت .

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و طول مدت دوره آموزش مجازی مربیان نهضت سوادآموزی، ۷ ماه بود تصریح کرد: فراگیرانی که در این درگاه ثبت‌نام کرده‌اند به منظور خودآزمایی می‌توانند در آزمون آزمایشی که مجموعه‌ای از سئوالات دروس عمومی در آن بارگذاری شده شرکت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار