نظام بانکی ،پشتیبان سیاست های اقتصادی دولت است

مدیرعامل بانک سپه کشور در قزوین بیان کرد:نظام بانکی ،پشتیبان سیاست ها و برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید می باشد.

کد مطلب: ۶۶۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوين، محمد کاظم چقازردی در دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین که در محل استانداری انجام شد در سخنانی اظهار داشت: قزوین از نظر قدمت و تمدن از استان های مهم کشور محسوب می شود که ظرفیت های خاص و برجسته ای در زمینه های مختلف دارد و جزء معدود استان هایی است که از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی ،گردشگری و حتی خدماتی برخوردار است.
وی افزود: قزوین آماده تبدیل شدن به قطب توسعه کشور است و نزدیکی به تهران می تواند بستر خوبی برای ورود بانک ها و موسسات اقتصادی تهران جهت سرمایه گذاری در قزوین باشد
مدیرعامل بانک سپه کشور گفت:نظام بانکی کشور پشتیبان سیاست های دولت تدبیر و امید می باشد و در حال حاضر اقتصاد کشور بانک محور است و بیش از 90% گردش مالی و اقتصادی کشور توسط بانک ها صورت می گیرد و در اجرای در طرح بهین یاب نیزبانک ها همراهی نزدیک و ویژه ای در حمایت از حوزه تولید و اشتغال زایی داشتند.
چقازردی ادامه داد: بانک سپه روابط خوبی با بانک مرکزی دارد و با رشد منابعی که در سال گذشته داشت توانست امکانات وتسهیلات خوبی را برای همه استان ها پیش بینی کند و این روند در سال جاری نیز با منابع بانکی خوبی که وجود دارد ادامه خواهد یافت.
وی گفت: استان قزوین به دلیل برخورداری از ظرفیت های سرمایه گذاری بالا می تواند از تسهیلات و منابع جدید بانک سپه برخوردار و بهره مند شود و این آمادگی به شکل کامل وجود دارد.
مدیرعامل بانک سپه کشور تصریح کرد: در سال جاری به دلیل عملکرد خوب نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال گذشته رقم تسهیلات از 16 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
وی درخصوص عملکرد همتی استاندار قزوین بیان داشت: آثار تلاش ها و خدمات استاندار قزوین در استان کاملا" مشهود است که این نشان ازبرنامه ریزی و شناخت توام با خلاقیت های و ابتکار ایشان دارد.
گفتنی است، مدیرعامل بانک سپه کشور در این جلسه موافق خود را برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز جهت اجرای چند طرح عمرانی و اقتصادی بزرگ در استان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار