معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

به‌کارگیری ظرفیت‌های بسیج سازندگی برای توسعه سوادآموزی در استان اردبیل

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با آمادگی بسیج سازندگی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی از ظرفیت این نهاد برای توسعه سوادآموزی استفاده می‌شود.

کد مطلب: ۶۶۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،یوسف احمدی در جلسه اجرای تفاهم‌نامه با سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه برطرف کردن مسائل و مشکلات مورد نظر بسیج سازندگی در مفاد قرارداد بین دو طرف و تسریع در امور واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی در سطح مناطق تابعه استان است .

وی افزود: ضرورت دارد به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج سازندگی در پیشرفت و آبادانی کشور و اهداف تعیین شده در اسناد بالادستی افق ۱۴۰۴ و رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری به ویژه در شاخص میانگین سطح سواد توجه کرد و از این ظرفیت‌ها در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی بهره برد .

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان بسیج سازندگی استان در برطرف کردن نقیصه بی‌سوادی از چهره استان ولایتمدار و دارالارشاد اردبیل نهضت سوادآموزی را یاری کنند و نهضت سوادآموزی نیز با رعایت قوانین و مقررات حاکم تمام مشکلات پیش روی مفاد قرارداد را برطرف می‌کند .

احمدی آموزش و پرورش را مکتب انسان‌ساز و تربیت انسان‌های وارسته، صالح و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعان حرم دانست و تصریح کرد: توسعه برنامه سوادآموزی استان جزو وظایف اصلی و ذاتی بوده و تسهیلات بسیج در زدودن بی‌سوادی از جامعه اسلامی نقش و تاثیر به‌سزایی ایفا می‌کند .

وی با اشاره به قول مساعد بسیج سازندگی برای ارائه تسهیلات و بسته‌های تشویقی به سوادآموزان در استان گفت: بسیج سازندگی با استفاده از تسهیلات و وام‌های زودبازده و غیره آمادگی خود را برای ترغیب و تشویق بیسوادان به کلاس‌های سوادآموزی اعلام کرده تا در ریشه کنی بی‌سوادی از چهره استان تلاش و همکاری کند که این امر نقش به‌سزایی در رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه سوادآموزی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار