با کمک های خیران در روز عید قربان ؛

30هزار کیلو گوشت گرم ارمغان خانه های نیازمندان شد

مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: طبق آمار اولیه، مردم سخاوتمند خراسان شمالی در روز عید قربان بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند و اهدای این کمک ها از سوی خیران ادامه دارد.

کد مطلب: ۶۶۱۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، عباس اهرابی،مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به کمک های مردمی به مناسبت عید قربان گفت: مردم خیر این استان در روز عید قربان بیش از 30 هزار کیلو گرم گوشت قربانی به نیازمندان اهدا کردند.

اهرابی با تاکید بر اینکه این رقم مربوط به آمار اولیه محاسبه شده، از کمک های مردمی دراین عید بزرگ است،یاد آور شد: اهدای گوشت و کمک‌های نقدی خیران و همچنین حاجیان طی چند روز آینده ادامه دارد.

وی ارزش گوشت قربانی اهدا شده در سطح استان را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در عین حال تا کنون بیش از 300 میلیون تومان نیز کمک نقدی به محرومان این نهاد اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان یادآور شد: طبق آمار اولیه، مردم سخاوتمند خراسان شمالی در روز عید قربان بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که به این منظور در روز عید قربان 138 پایگاه ثابت و سیار در استان راه اندازی شد.

اهرابی با بیان اینکه کمک های اهدا شده در همان ساعات اولیه با اولویت خانواده های دارای یتیم ،سرپرست بیمار وهمچنین سالمندان تحت حمایت کمیته امداد، توزیع شد، ادامه داد: این کمک ها در قالب بسته های دوکیلویی بین 15 هزار خانواده محروم استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مردم استان در عید قربان ۹۲۰ میلیون تومان به محرومان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند،گفت:طبق آمار اولیه، کمک های مردمی و نذورات عید قربان امسال نسبت به سال 95 بیش از60 درصد رشد داشت.

وی در پایان یاد آورشد: افراد می‌توانند به صورت الکترونیکی از طریق تلفن های ثابت و همراه با شماره گیری#۳*۵*۵۸*۸۸۷۷* به صورت نقدی به محرومان این نهاد کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار