مدیر آموزش و پرورش شبسترعنوان کرد:

فعالیت 3424دانش آموزدر12پایگاه تابستانی شبستر/اهمیت برنامه های پرورشی

مدیر آموزش و پرورش شبستر گفت: امسال 12 پایگاه تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعال بود و 3 هزار و 424 دانش آموز در این پایگاه ها در رشته های قرآنی، ورزشی، علمی و مهارتی ثبت نام کرده و در حال فعالیت هستند.

کد مطلب: ۶۵۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ابوالفضل اکرمی در مراسم تجلیل از از نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری ضمن گرامی داشت هفته دولت، اظهار داشت: در آغاز دولت دوازدهم برای رییس دولت جناب آقای دکتر روحانی و وزرای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم برای کشور و آموزش و پرورش پر خیر و برکت باشند.
وی با بیان این که 14 هزار دانش آموز در منطقه شبستر مشغول تحصیل هستند، گفت: در سال تحصیلی جاری، 6 هزار و 872 دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند و هزار و 800 نفر به مرحله منطقه ای رقابت ها راه یافتند.
مدیر آموزش و پرورش شبستر تصریح کرد: از این تعداد نیز 300 نفر به مرحله استانی که اردیبهشت ماه در تبریز برگزار شد، راه یافتند و موفق به کسب 38 رتبه برتر استانی شدند.
اکرمی با اشاره به اهمیت فعالیت های تابستانی دانش آموزان ادامه داد: امسال 12 پایگاه تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعال بود و 3 هزار و 424 دانش آموز در این پایگاه ها در رشته های قرآنی، ورزشی، علمی و مهارتی ثبت نام کرده و در حال فعالیت هستند.
وی با بیان این که شبستر در مجموع فعالیت های پرورشی در بین مناطق نیمه برخوردار رتبه 4 را دارد، گفت: آموزش و پرورش منطقه شبستر در برنامه های هفته بهداشت و فعالیت های تابستانی رتبه اول استانی و در برنامه های هفته مشاغل نیز رتبه دوم را از آن خود کرده است.
مدیر آموزش و پرورش شبستر اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح دانش آموزان را یادآور شد و اظهار داشت: کسب مقام اول استانی مسابقات تنیس روی میز ، مقام دوم استانی والیبال و بسکتبال توسط دختران و مقام های اول تا سوم تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه اول از دیگر افتخارات این منطقه هستند.
اکرمی ادامه داد: دانش آموزان منتخب، کوشاترین افراد در مدرسه هم از بعد علمی و هم از بعد تربیتی هستند و به عنوان نخبگان جامعه دانش آموزی وظیفه سنگینی برعهده دارند.
در پایان این همایش، 200 نفر از دانش آموزان منتخب فعالیت های پرورشی منطقه شبستر با حضور طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار