مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد :

کاهش ازدواج و افزایش طلاق در آذربایجان شرقی/رتبه دوم ازدواج زیر 15 سال

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: طبق آمار نسبت به سال 94، میزان ازدواج در استان کاهش و میزان طلاق افزایش یافته است.

کد مطلب: ۶۵۷۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آذربایجان شرقی، جمشید نظمی در دیدار فعالان عرصه ازدواج با نماینده ولی فقیه در استان گفت: طبق سرشماری سال 95، 70/8 درصد جمعیت استان شهر نشین هستند و بقیه در روستا زندگی می کنند و متاسفانه جامعه ی جوان در روستا کم است.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج گفت : طبق آماری که در دست داریم نسبت به سال 94 متاسفانه میزان ازدواج در استان کاهش و میزان طلاق افزایش یافته است و بیشترین طلاق ها در سن 25 تا 29 سال روی داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این که در ازدواج زیر 15 سال استان ما رتبه ی دوم کشوری را دارد، افزود: برنامه‌های متنوع ما به مناسبت هفته ازدواج تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت و برابر هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم، مشاوران ما در مدارس حاضر می‌شوند تا طبق پیش بینی، به 7000 نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه شود.

نظمی با اشاره به این‌که، هفت مرکز مشاوره مجوزدار از وزارت ورزش و جوانان در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: تلاش ما این است که با ارائه تخفیفات مختلف، به مرحله‌ای برسیم که در استان ما هیچ فردی به دلیل مشکلات مالی، از برخورداری از مشاوره‌های مختلف بازنماند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان، همچنین از افتتاح رسمی مجمع خیرین ازدواج شهرستان تبریز و انتشار تخصصی‌ترین نشریه جوانان کشور در استان، با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی تهران در هفته ازدواج خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار